Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
afbeelding mag maximaal 900px zijn aan langste zijde en 400kb groot!
uw foto is dus te groot, zou dit aanpassen voor een mod hem achter een linkje plaatst.
Heerlijk he, die herfsttaferelen?
Heb je deze foto uit de losse hand geschoten Elise? Dan verklaart dat je onscherpte. Er is hier weinig licht, dus je toestel koos een tragere sluitertijd (1/35). Elke trilling van je hand is dan zichtbaar. Het was in deze situatie beter geweest om je ISO te verhogen (van 100 naar 200/400) en de sluitertijd korter te houden (1/125e ofzo)
Of je hebt een goed statief nodig met zelfontspanner, dan kun je wel dit soort sluitertijden gebruiken (en langer)
Ik vind de foto ook een tikje overgesatureerd (het mos is erg licthgevend groen) Mooier zou, naar mijn mening zijn, als je deze iets terugschroefd.
Succes
Heerlijk he, die herfsttaferelen?
Heb je deze foto uit de losse hand geschoten Elise? Dan verklaart dat je onscherpte. Er is hier weinig licht, dus je toestel koos een tragere sluitertijd (1/35). Elke trilling van je hand is dan zichtbaar. Het was in deze situatie beter geweest om je ISO te verhogen (van 100 naar 200/400) en de sluitertijd korter te houden (1/125e ofzo)
Of je hebt een goed statief nodig met zelfontspanner, dan kun je wel dit soort sluitertijden gebruiken (en langer)
Ik vind de foto ook een tikje overgesatureerd (het mos is erg licthgevend groen) Mooier zou, naar mijn mening zijn, als je deze iets terugschroefd.
Succes
Ja deze foto is uit de losse hand genomen.
Heb nog nooit eerder macro geschoten dus dit was een nieuwe uitdaging voor mij.
Bedankt voor je reactie
groeten elise82
Comment