Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

in het bos...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• in het bos...

hoe vinden jullie dit:

canon 350D
    iso 100
    127mm
    f /5,6
    1/25

mijn 1ste macro foto
    Last edited by elise82; 8 november 2009, 12:07.

Re: in het bos...

afbeelding mag maximaal 900px zijn aan langste zijde en 400kb groot!
    uw foto is dus te groot, zou dit aanpassen voor een mod hem achter een linkje plaatst.

volgens mij mist hij ook wat scherpte
    nikon stuff

Comment

al aangepast, bedankt voor je oplettendheid

Comment

Heerlijk he, die herfsttaferelen?
        Heb je deze foto uit de losse hand geschoten Elise? Dan verklaart dat je onscherpte. Er is hier weinig licht, dus je toestel koos een tragere sluitertijd (1/35). Elke trilling van je hand is dan zichtbaar. Het was in deze situatie beter geweest om je ISO te verhogen (van 100 naar 200/400) en de sluitertijd korter te houden (1/125e ofzo)
        Of je hebt een goed statief nodig met zelfontspanner, dan kun je wel dit soort sluitertijden gebruiken (en langer)
        Ik vind de foto ook een tikje overgesatureerd (het mos is erg licthgevend groen) Mooier zou, naar mijn mening zijn, als je deze iets terugschroefd.
        Succes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
          Heerlijk he, die herfsttaferelen?
          Heb je deze foto uit de losse hand geschoten Elise? Dan verklaart dat je onscherpte. Er is hier weinig licht, dus je toestel koos een tragere sluitertijd (1/35). Elke trilling van je hand is dan zichtbaar. Het was in deze situatie beter geweest om je ISO te verhogen (van 100 naar 200/400) en de sluitertijd korter te houden (1/125e ofzo)
          Of je hebt een goed statief nodig met zelfontspanner, dan kun je wel dit soort sluitertijden gebruiken (en langer)
          Ik vind de foto ook een tikje overgesatureerd (het mos is erg licthgevend groen) Mooier zou, naar mijn mening zijn, als je deze iets terugschroefd.
          Succes
          Ja deze foto is uit de losse hand genomen.
          Heb nog nooit eerder macro geschoten dus dit was een nieuwe uitdaging voor mij.
          Bedankt voor je reactie
          groeten elise82

Comment

Working...
          X