Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ik denk dat je hier een kans hebt laten liggen. Al wie daar is geweest zal me wel begrijpen.
Dit soort foto's kun je op ieder kerkhof waar oude grafstenen staan foptograferen.
Je bent daar op één van de oudste kerkhoven. Daar zijn ander compo's die je had kunnen fotograferen. ik hoop dat je weet wat ik wil zeggen. Ik zeg niet dat het slechte foto's zijn maar ik ben teleurgesteld omdat ik de sfeer van pere lachaise niet waarneem.
Voor mij de eerste maar er mag nog meer contrast zijn.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Ik denk dat je hier een kans hebt laten liggen. Al wie daar is geweest zal me wel begrijpen.
Dit soort foto's kun je op ieder kerkhof waar oude grafstenen staan foptograferen.
Je bent daar op één van de oudste kerkhoven. Daar zijn ander compo's die je had kunnen fotograferen. ik hoop dat je weet wat ik wil zeggen. Ik zeg niet dat het slechte foto's zijn maar ik ben teleurgesteld omdat ik de sfeer van pere lachaise niet waarneem.
Voor mij de eerste maar er mag nog meer contrast zijn.
Robby BB
volledig me eens
heb je ook plaatjes van de graven van jim morrison (doors) en Edith Piaf?
ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Comment