Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
[Mod]
De foto's zijn groter dan de toegestane forumafmetingen. Foto 1, hiervan zijn de afmetingen goed, maar te veel kb's. Foto 2, hiervan zijn zowel afmetingen als kb's te groot.
Gelieve de foto's te verkleinen en bij uw volgende bezoek aan het forum weer te plaatsen, zichtbaar voor iedereen.
Twee mooie foto's.
Bij de tweede zou ik de nadruk gelegd hebben op de schaduwen. Het is een indrukwekkende steen maar het is niet noodzakelijk dat hij er helemaal opstaat.
Ik zou bovenaan croppen tot boven zijn stamnr.
Ik zou er dit van maken.
Vooral de natuur die onderaan de letters overgroeid en daardoor de verschrikking van de oorlog bedekt.
Mischien was het alleen de bedoeling van u om de steen te laten zien, maar deze crop bekijk ik als militair. Als hij wegmoet geef seintje.
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment