Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dreaming of...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dreaming of...

Proberen iets met het aanwezige licht te doen, in tegenlicht.
    Is het iets?
    Model: de vriendin

Last edited by Jensdh; 30 oktober 2009, 17:45.

Re: Dreaming of...

Dag Jensdh,
    als ik naar uw andere foto's kijk hier op het forum vind ik het moelijk om hierover te oordelen. Mooie dromerige blik van jouw vriendin, valt zeker meer uit te halen...
    Misschien in een zittende houding, en dan dichterbij genomen zodat we meer gezicht te zien krijgen
    Canon 50D // Canon EOS 1000D /// 18-55 kitlens + 28-135 1:3.5-5.6 IS USM + 100mm macro 2.8 USM + 70-200mm F4 L + 17-40mm F4 L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reandro Bekijk bericht
      Dag Jensdh,
      als ik naar uw andere foto's kijk hier op het forum vind ik het moelijk om hierover te oordelen. Mooie dromerige blik van jouw vriendin, valt zeker meer uit te halen...
      Misschien in een zittende houding, en dan dichterbij genomen zodat we meer gezicht te zien krijgen
      Ik heb ook nog een portret.
      Maar ik denk dat die moeilijk kan beoordeeld worden, aangezien dit puur eigen goesting is.

Heb hem erbij gezet

Comment

Voor mij werken de kleren hier tegen het model. Mijn eerste gedacht was "nu nog een schop en een kruiwagen en we zijn vetrokken". Wat ik wil zeggen is, dat ze poseerd zoals een model maar dat ze niet overkomt als een model. In deze outfit zou ze beter overkomen als ze naturel zou poseren. Niet geforceerd.
        Voor het tegenlicht mocht ze nog iets meer naar links staan. Nu is het zo een beetje voorzichtig.
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
        X