Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dag Jensdh,
als ik naar uw andere foto's kijk hier op het forum vind ik het moelijk om hierover te oordelen. Mooie dromerige blik van jouw vriendin, valt zeker meer uit te halen...
Misschien in een zittende houding, en dan dichterbij genomen zodat we meer gezicht te zien krijgen
Canon 50D // Canon EOS 1000D /// 18-55 kitlens + 28-135 1:3.5-5.6 IS USM + 100mm macro 2.8 USM + 70-200mm F4 L + 17-40mm F4 L
Dag Jensdh,
als ik naar uw andere foto's kijk hier op het forum vind ik het moelijk om hierover te oordelen. Mooie dromerige blik van jouw vriendin, valt zeker meer uit te halen...
Misschien in een zittende houding, en dan dichterbij genomen zodat we meer gezicht te zien krijgen
Ik heb ook nog een portret.
Maar ik denk dat die moeilijk kan beoordeeld worden, aangezien dit puur eigen goesting is.
Voor mij werken de kleren hier tegen het model. Mijn eerste gedacht was "nu nog een schop en een kruiwagen en we zijn vetrokken". Wat ik wil zeggen is, dat ze poseerd zoals een model maar dat ze niet overkomt als een model. In deze outfit zou ze beter overkomen als ze naturel zou poseren. Niet geforceerd.
Voor het tegenlicht mocht ze nog iets meer naar links staan. Nu is het zo een beetje voorzichtig.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment