Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Inderdaad, het is de link. Deka heeft de foto gezien. Ik probeer de foto op de desbetreffende website te centralizeren zodat het wat overzichtelijk is. Helaas is de foto nu verdwenen...
Oorspronkelijk geplaatst door LovePhotographyBekijk bericht
Inderdaad, het is de link. Deka heeft de foto gezien. Ik probeer de foto op de desbetreffende website te centralizeren zodat het wat overzichtelijk is. Helaas is de foto nu verdwenen...
Als je de reglementen van Webshots had gelezen, dan wist je dat deze site niet geschikt is voor het rechtstreeks koppelen (direct linking) van foto's:
Can I use Webshots Pro Shots for uses other than wallpaper or screensavers?
No. You can't extract or print Webshots Pro Shots images. They are all specially encoded to protect the copyright privileges of our professional photographers. Webshots Pro Shots images can only be used within the Webshots Desktop and on our website.
Ja dat dacht ik ook, ik ben al jaren geregistreerd op deze website. Mijn foto was verdwenen omdat ik hem in een album had gezet. Als ik op de foto klik vergroot deze
en komt er onder de foto een menuutje, het tweede laatste icoontje lijkt op een venster van windows, er verschijnt daarboven de volgende tekst "Copy the code to post this foto in a forum". Dan verschijnt er een nieuw scherm "Now it is easy to share photos" dan kies je de grootte van de foto, 100, 200, 425, 500 en 600. Voor de paddestoel koos ik kijk grootte 500. Daaronder krijg je drie links, de onderste link is die voor grote foto(geen tumb). Die kopieer ik in jullie regel van afbeelding invoegen en daar staat mijn paddestoel.... Als je ze ziet!!!
Comment