Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mooie herfst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mooie herfst

Goed gecamoufleert, net als ik mijn voet wil neerzetten zie ik deze prachtige paddestoel.
    Last edited by LovePhotography; 26 oktober 2009, 22:53.

Re: Mooie herfs

Da's inderdaad wel een supercamouflage ...
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Bedankt voor je reactie

Comment

Foto is blijkbaar verplaatst, ik zie alleen een kruisje.
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Inderdaad, het is de link. Deka heeft de foto gezien. Ik probeer de foto op de desbetreffende website te centralizeren zodat het wat overzichtelijk is. Helaas is de foto nu verdwenen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LovePhotography Bekijk bericht
            Inderdaad, het is de link. Deka heeft de foto gezien. Ik probeer de foto op de desbetreffende website te centralizeren zodat het wat overzichtelijk is. Helaas is de foto nu verdwenen...
            Als je de reglementen van Webshots had gelezen, dan wist je dat deze site niet geschikt is voor het rechtstreeks koppelen (direct linking) van foto's:

Can I use Webshots Pro Shots for uses other than wallpaper or screensavers?
            No. You can't extract or print Webshots Pro Shots images. They are all specially encoded to protect the copyright privileges of our professional photographers. Webshots Pro Shots images can only be used within the Webshots Desktop and on our website.
            Alternatieven vind je HIER!
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Ja dat dacht ik ook, ik ben al jaren geregistreerd op deze website. Mijn foto was verdwenen omdat ik hem in een album had gezet. Als ik op de foto klik vergroot deze
              en komt er onder de foto een menuutje, het tweede laatste icoontje lijkt op een venster van windows, er verschijnt daarboven de volgende tekst "Copy the code to post this foto in a forum". Dan verschijnt er een nieuw scherm "Now it is easy to share photos" dan kies je de grootte van de foto, 100, 200, 425, 500 en 600. Voor de paddestoel koos ik kijk grootte 500. Daaronder krijg je drie links, de onderste link is die voor grote foto(geen tumb). Die kopieer ik in jullie regel van afbeelding invoegen en daar staat mijn paddestoel.... Als je ze ziet!!!

Comment

Working...
              X