Goed gecamoufleert, net als ik mijn voet wil neerzetten zie ik deze prachtige paddestoel.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mooie herfst
Collapse
X
-
- 25 oktober 2009
-
Mooie herfst
Goed gecamoufleert, net als ik mijn voet wil neerzetten zie ik deze prachtige paddestoel.Last edited by LovePhotography; 26 oktober 2009, 22:53. -
-
- 25 oktober 2009
-
-
- 25 oktober 2009
-
Re: Mooie herfs
Inderdaad, het is de link. Deka heeft de foto gezien. Ik probeer de foto op de desbetreffende website te centralizeren zodat het wat overzichtelijk is. Helaas is de foto nu verdwenen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LovePhotography Bekijk berichtInderdaad, het is de link. Deka heeft de foto gezien. Ik probeer de foto op de desbetreffende website te centralizeren zodat het wat overzichtelijk is. Helaas is de foto nu verdwenen...
Can I use Webshots Pro Shots for uses other than wallpaper or screensavers?
No. You can't extract or print Webshots Pro Shots images. They are all specially encoded to protect the copyright privileges of our professional photographers. Webshots Pro Shots images can only be used within the Webshots Desktop and on our website.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
-
- 25 oktober 2009
-
Ja dat dacht ik ook, ik ben al jaren geregistreerd op deze website. Mijn foto was verdwenen omdat ik hem in een album had gezet. Als ik op de foto klik vergroot deze
en komt er onder de foto een menuutje, het tweede laatste icoontje lijkt op een venster van windows, er verschijnt daarboven de volgende tekst "Copy the code to post this foto in a forum". Dan verschijnt er een nieuw scherm "Now it is easy to share photos" dan kies je de grootte van de foto, 100, 200, 425, 500 en 600. Voor de paddestoel koos ik kijk grootte 500. Daaronder krijg je drie links, de onderste link is die voor grote foto(geen tumb). Die kopieer ik in jullie regel van afbeelding invoegen en daar staat mijn paddestoel.... Als je ze ziet!!!
Comment
Comment