Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

November

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• November

Lang weg geweest, zit ondertussen in cursus digitale fotografie en hadden een werkje.
    Opdracht: Triest - November, letten op compositie en moet in z/w

Persoonlijk ga ik voor foto 1 wegens het recht kijken in het 'graf' maar wat vinden jullie de meest geslaagde, andere tips zijn zeker ook welkom.

Re: November

De omzettingen vind ik goed, maar ze staan alledrie nogal centraal en dat is wat minder.

greetz
    Cheeta
    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
    flickr

Comment

Ik vind de eerste voortreffelijk, maar ben geen pro. Leerde wel dat je iets meer scherpte diepte legt met een hoger F getal, ik zie F 5.0 bij deze foto, toch moet ik toegeven dat dit jou foto ten goede komt.

Luc

Comment

Foto #1 vind ik top, de compositie 'trekt je als het ware zo de foto in!
        Mijn ebook: Ken Je Camera Van A-Z!
        Workshops Basiskennis, van Idee tot Foto en Adobe Lightroom
        Hier doe ik mijn ding: Mensen Leren Fotograferen

Comment

alleen het zwart/wit voldoet aan de opdracht vind ik.
          triest: niet echt toch.
          November: er staat met grote letter July.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

@Bouk: november = allerheiligen en allerzielen. Men gedenkt de doden en daar doen deze beelden mij nu toch wel aan denken.

@topicstarter: Zeer goede eerste. De andere twee zijn eerder gewoontjes, hoewel ook de derde nog wel iets heeft met zijn kikkerperspectief. Voor echt trieste beelden moet je misschien naar een een 'verlaten' en minder goed onderhouden kerkhof?
            Stel je kritieken niet te scherp...
            Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

hey,

de derde foto vind ik persoonlijk wel sterk... heel mooi.
              Istelle
              istelle

Comment

Working...
              X