Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste 'natuur van dichtbij' foto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste 'natuur van dichtbij' foto

Ondanks ik maar beschik over het normale kitlensje van Canon, ben ik best nog tevreden van de foto hij laat je een beetje zien hoe klein sommige dingens des levens wel niet zijn...
    Canon 60D + 1000D | Canon EF 50mm f/1.8 | Flitstoestanden | Studio Provizwaar
    fb.com/OnziaPhotography
    Het is ooit voor iedereen, de eerste keer geweest.

Re: Eerste 'natuur van dichtbij' foto

Hey

Mijn eerste reactie op deze foto was: unk? En toen ik de sprinkhaan zag, hé dat is tof!
    Bij nader inzien had het volgens mij wel mooier geweest om de sprinkhaan aan de andere zijde te plaatsen.. zodat je hem wat ruimte geeft. Hij staat nogal dicht bij de zijkant maar dat stoort me hier zeker niet. Erg tof dat je in het begin wat moet zoeken.. Dat maakt voor mij de foto geslaagd.

Mvg
    Canon EOS 450D - EF-S 18-55 mm f 3.5 - 5.6 IS - EF 50 mm f 1.4 USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sofian Bekijk bericht
      Hey

Mijn eerste reactie op deze foto was: unk? En toen ik de sprinkhaan zag, hé dat is tof!
      Zelfde mening, De sprinkhaan is te erg verstopt....
      Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
      My flickr My site

Comment

Erg tof dat je in het begin wat moet zoeken.. Dat maakt voor mij de foto geslaagd.
        niet slecht, maar het groen is voor mij wat te verzadigd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sofian Bekijk bericht
          Hey

... Hij staat nogal dicht bij de zijkant ...

Mvg
          Ben ook van die mening, als hij nu springt vliegt ie met z'n kop tegen de fotorand aan Anders wel leuk plaatje
          Canon 50D // Canon EOS 1000D /// 18-55 kitlens + 28-135 1:3.5-5.6 IS USM + 100mm macro 2.8 USM + 70-200mm F4 L + 17-40mm F4 L

Comment

Working...
          X