Ondanks ik maar beschik over het normale kitlensje van Canon, ben ik best nog tevreden van de foto hij laat je een beetje zien hoe klein sommige dingens des levens wel niet zijn...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eerste 'natuur van dichtbij' foto
Collapse
X
-
Eerste 'natuur van dichtbij' foto
Ondanks ik maar beschik over het normale kitlensje van Canon, ben ik best nog tevreden van de foto hij laat je een beetje zien hoe klein sommige dingens des levens wel niet zijn...Canon 60D + 1000D | Canon EF 50mm f/1.8 | Flitstoestanden | Studio Provizwaar
fb.com/OnziaPhotography
Het is ooit voor iedereen, de eerste keer geweest.Labels: Geen
-
-
Re: Eerste 'natuur van dichtbij' foto
Hey
Mijn eerste reactie op deze foto was: unk? En toen ik de sprinkhaan zag, hé dat is tof!
Bij nader inzien had het volgens mij wel mooier geweest om de sprinkhaan aan de andere zijde te plaatsen.. zodat je hem wat ruimte geeft. Hij staat nogal dicht bij de zijkant maar dat stoort me hier zeker niet. Erg tof dat je in het begin wat moet zoeken.. Dat maakt voor mij de foto geslaagd.
MvgCanon EOS 450D - EF-S 18-55 mm f 3.5 - 5.6 IS - EF 50 mm f 1.4 USM
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sofian Bekijk berichtHey
Mijn eerste reactie op deze foto was: unk? En toen ik de sprinkhaan zag, hé dat is tof!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sofian Bekijk berichtHey
... Hij staat nogal dicht bij de zijkant ...
MvgCanon 50D // Canon EOS 1000D /// 18-55 kitlens + 28-135 1:3.5-5.6 IS USM + 100mm macro 2.8 USM + 70-200mm F4 L + 17-40mm F4 L
Comment
Comment