Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De 2 foto's vergleken en de tweede komt er toch als winnaar uit. De poes, die hier toch het onderwerp is, staat er mooi scherp op en de compo is goed gekozen.
Twee minpuntjes voor mij, iets wat te felle achtergrond (zonnige dag?) en ik vind het, persoonlijk, jammer dat de tak rechts naast de poes volledig onscherp is, had liever nog iets breder scherpte veld gehad. Nu is het zo van poes scherp en direct onscherpe tak.
Allebei mooi geslaagd. De eerste zou misschien links wat af kunnen.
De tweede is prima
Focus op de poes is ideaal, dat de tak ernaast wat onscherp is vind ik beter want dit benadrukt de aandacht op de poes. Ik denk ook dat je niet anders kan want dit is met flits genomen en dan kiest de camera een vast diafragma.
Mooi scherp op de ogen (knap werk) en goede kleuren, wit komt goed uit.
Lichte achtergrond stoort mij zeker niet ,integendeel doet zomers aan.
Goede compo ook.
Comment