Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Het leger heeft geen kogels meer, dus hebben ze Canons gekocht om mee te schieten
Heel grappige foto
Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM
geen idee wat NTM is, de opname zelf heel slecht hoor.
kleur/compo/scherpte ruim onvoldoende.
misschien effe een exif erbij?
grt,bouk.
NTM=klikkerdeklik Das een serieuze crop op 500mm, niet de bedoeling om een superfoto af te leggen, daarom ook in beginnershoek=Forum voor het tonen van uw éérste foto's of leuke snapshots welke je niet direct ter beoordeling wil aanbieden
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten www.cromagnonman.be
Oké ik begrijp het met de titel, leuk bedacht. Foto zit wel in de sfeer, warme trillende lucht, wachten op de take-off. Had nog leuker geweest moest er een f-16 mee opstaan of zo. Maar waarschijnlijk is die juist gepaseerd want ze zijn aan het nazien of hij er goed opstaat. De spotter gespot.
ik vond die mannekes heel vervellend want tijdens hele panning moest ik wel enkele foto's verwijderen omdat er zo ééntje serieus in de weg zat. niet met een camera aan het werk maar gewoon op het dak van een jeepke te kijken.
als ik nog bewijsmateriaal over heb post ik dit wel eens want.
Comment