Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een luchtbalon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• een luchtbalon

nikon d60 18-55mm[IMG]http://[/IMG]

Ergens in het mooie westvlaanderen

Re: een luchtbalon

Niet slecht, alleen is de lucht niet zo interessant doordat er weinig wolken zijn. Daarom zou ik wat van de lucht wegsnijden om de ballon er groter op te krijgen. Maar goed, dat is alleen maar mijn mening natuurlijk .
    about.me/stijnv

Comment

Jep een beetje bijsnijden , ik zou gaan tot 3 cm boven en onder de ballon en je hebt een goede

Groeten

Joeri
      Mvg Joeri, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, X-M5, X-T5, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3s, Insta360 X4 & Qoocam 3 Ultra, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Hoi,

Zoals al 2 keer gezegd, bijsnijden (en aangezien 3x scheepsrecht is kun je niet anders ).

Tip: wil je snel het resultaat zien zonder dat je moet knippen, scroll eens via je browser tot net onder de luchtballon, je zal zien dat het al veel beter kijkt.

Tip 2: Schakel bij het resizen de optie uit van het icoontje, zo vermijdt je dat lelijke ding boven je naam.

Grtz
        'Keep on Clicking'
        Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
          Niet slecht, alleen is de lucht niet zo interessant doordat er weinig wolken zijn. Daarom zou ik wat van de lucht wegsnijden om de ballon er groter op te krijgen. Maar goed, dat is alleen maar mijn mening natuurlijk .
          Spijtig genoeg stijgen deze 'vaartuigen' meestal enkel met een wolkenloze hemel op.
          Inderdaad bijsnijden en misschien volgende maal foto nemen wanneer de stijgvlam te zien is.
          Mooi scherp overigens.
          Groetjes, Dani

Fotograferen is geen wedstrijd maar doe je voor jezelf.
          http://www.panoramio.com/user/1445365

Comment

Working...
          X