Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Color.
Wondere wereld van de natuur, waar niet 1cm dezelfde kleur deelt.
Canon 60D + 1000D | Canon EF 50mm f/1.8 | Flitstoestanden | Studio Provizwaar fb.com/OnziaPhotography Het is ooit voor iedereen, de eerste keer geweest.
Is in mijn ogen moeilijk te beoordelen. Enerzijds een foto die raar lijkt, maar anderzijds een foto die prettig kijkt.
Vind het kleurcontrast mooi terugkeren in de foto, ook al zijn ze niet natuurgetrouw (beet je met PS aan het spelen geweest?) Het heeft wel iets.
Mss wel nog eens andere kadrage proberen, nu beetje centraal naar beneden toe, in principe mag het voor bloemen (zeggen de regels toch) maar vind het hier zo niet passen, de bloemen op de achtergrond verstoren het beetje voor mij. Zeg wel voor mij é, mss andere mensen een ander idee.
Besluit, is een heel leuke poging, die op zich geslaagd is, maar nog ruimte voor verbetering waardoor de foto beter zal worden en door breder publiek zal gesmaakt worden.
bedankt voor de reacties, Photoshop is er niet aan de pas gekomen,
heb met lightroom aant spelen geweest. Geweldig programma..
& ook bedankt voor de tips, ben een beginner dus elke hint & tip is welkom.
bijkomende reacties zijn meer als welkom!
Greetings Onzia.
Canon 60D + 1000D | Canon EF 50mm f/1.8 | Flitstoestanden | Studio Provizwaar fb.com/OnziaPhotography Het is ooit voor iedereen, de eerste keer geweest.
Comment