Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snel snapshot van visarend

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Snel snapshot van visarend

Ik denk toch dat het een visarend is?
    Met beperkt zoombereik (85mm) en dan nog een groothoek.. Ook al wat gecropt!
    Moet me dringend een tele aanschaffen...
    Wou hem toch delen!

1/500
    f11
    ISO 200
    Go with the flow high on life.
    Nikon D90 + Nikkor 16-85mm + Nikkor 35mm 1.8 + Nikkor 70-200mm 2.8

Re: Snel snapshot van visarend

Awel, ge gaat het niet geloven misschien, maar ik vind het een goeie foto. De horizon zorgt voor verhaal en diepte, alsook de tweede vogel. Plaats in de compo is niet slecht.
    Geen topvogelfoto, maar wel een goeie registratie die er m.i. fotografisch mag zijn.

Comment

ik wou dat beestje toch wel eens van dichtbij zien ook, dus heb hem er even bij gehaald. Ik hoop dat je dit niet erg vindt. Door dat de foto al verkleind was, wel verlies aan scherpte.

Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
        Awel, ge gaat het niet geloven misschien, maar ik vind het een goeie foto. De horizon zorgt voor verhaal en diepte, alsook de tweede vogel. Plaats in de compo is niet slecht.
        Geen topvogelfoto, maar wel een goeie registratie die er m.i. fotografisch mag zijn.
        inderdaad.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Alright, bedankt!

Heb nog 2 andere die ongeveer gelijkwaardig zijn, eentje van het opstijgen en nog eentje in de lucht met meer landschap. Maar forumregels zeggen dat je die niet meer mag toevoegen zeker?

Er zal hopelijk nog wel een betere volgen vroeg of laat, hij is immers een vaste klant hier en over een 2tal maanden ben ik thuis en kan ik een tele aankopen..

Echt een prachtig beest, hoewel hij me al regelmatig heeft doen vloeken ook! Ik heb hier namelijk een grote paal in het water staan met een hele serie meettoestellen op, het is overbodig te zeggen dat dat zen favoriete uitkijkpost alsook eettafel is. Regelmatig mag ik brokken vis vantussen men toestellen peuteren en zen klauwen zijn ook niet mild voor men zonnepanelen Maar neem het hem eens kwalijk he...

Comment

je mag max 3 foto's tegelijk posten, dus je 2 andere foto's lijken mij erbij te mogen.
            Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

WAUW, zo'n mooie vogel krijg ik nooit voor mijn lens, super. De foto is mooi, verteld ook iets over de omgeving van de vogel.
              Graag ook de andere 2 foto's

Comment

Visarend vind je niet in Europa. Dus waar is deze genomen?
                Volgens mij ook nog een vrij jong dier.
                Mooi shot met je 85mm.
                Groetjes, Dani

Fotograferen is geen wedstrijd maar doe je voor jezelf.
                http://www.panoramio.com/user/1445365

Comment

Foto's zijn genomen in Oman. Ik werk er, er is kortbij een groot getijdegebied met enorm veel prachtige vogels, maar ik heb nog geen lens die daar remotely een mooi shot van kan nemen. Volgende keer, over een maand of 2, zal ik beter gewapend zijn Ook deze arend is een vaste klant, dus ik kijk er al naar uit...

Op aanvraag nog 2 fotos, als dit niet kan, mods, gerust verwijderen.. Alle fotos trouwens genomen vanuit kein vissersbootje..

Comment

Working...
                  X