Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

world of A'daM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • world of A'daM


  • #2
    Re: world of A'daM

    Vind het een knappe plaat met en mooie bewerking maar die storende handtekening...
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: world of A'daM

      Mooie plaat, al merk ik bij mijn tweede blik toch wat ruis op, even de iso controleren. Verder hele knappe foto met mooie bewerking. (ik deel de mening van mijn voorganger wat betreft de handtekening, misschien een andere positie kiezen.

      Grts,
      Andy.

      ps: Bij mijn derde blik viel mij de ronde afboording van het lichteffect op, die is naar mijn mening iets te zwaar. Misschien iets subtieler omgaan met deze filter. (om toch maar even te muggeziften)

      Comment


      • #4
        Re: world of A'daM

        Oorspronkelijk geplaatst door larryd@ddy Bekijk bericht
        Mooie plaat, al merk ik bij mijn tweede blik toch wat ruis op, even de iso controleren.
        Volgens mij is die ruis een bewust gedeelte van de bewerking van de foto en versterkt hij hier het beoogde effect.

        Knappe plaat, maar de handtekening zou ik toch ook proberen uit de foto te halen. Misschien een kader errond ?
        Mvg,David
        [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

        Comment


        • #5
          Re: world of A'daM

          Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
          Volgens mij is die ruis een bewust gedeelte van de bewerking van de foto en versterkt hij hier het beoogde effect.

          Knappe plaat, maar de handtekening zou ik toch ook proberen uit de foto te halen. Misschien een kader errond ?
          HEt effect doet me denken aan films zoals "Spetters" en "Turks fruit"..Kaskrakers van het beste formaat..EN deze foto doet me er aan denken.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: world of A'daM

            Erg bedankt voor de vele positieve reacties,
            Ik heb wat geprobeerd om de handtekening op een andere plaats te zetten, maar wist niet direct waar ik hem anders zou plaatsen, dus heb ik hem maar weggelaten.
            Ivm de ruis en de filters, dit is inderdaad bewust gedaan ik zie graag ruis in 'oude' beelden van steden, met een lichte vintage achtige bewerking. Ik ben onder de indruk van de vele positieve reacties ivm de bewerking, die volledig persoonlijk samengesteld is. Hieronder een versie zonder handtekening en een zwart kader, alsof het een scene is uit een film, ( : ) to schoonSpikke) hoop dat het jullie wat kan smaken.

            Comment


            • #7
              Re: world of A'daM

              Mag ik even moeilijk doen?

              Kan je de tweede versie (zonder handtekening, met kader) ook even met ruis doen? Ik vond de eerste heel mooi, maar inderdaad jammer van de handtekening.

              Comment


              • #8
                Re: world of A'daM



                kvindt hem idd ook mooier zo, was het vergeten :-))) zo beter?

                Comment


                • #9
                  Re: world of A'daM

                  zonder handtekening wordt't een mooie wallpaper. Ik zou'm er maar snel opzetten. Een plaatje om U tegen te zeggen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: world of A'daM

                    niet slecht, die laatste versie.
                    ook mooi van kleur.

                    Comment


                    • #11
                      Re: world of A'daM

                      heerlijke foto! Wat doet dit in de beginnershoek?!?

                      Comment


                      • #12
                        Re: world of A'daM

                        Knap inderdaad zonder handtekening en met niets aan veranderen..Zo laten nu.
                        Deze mag in SC hoor..
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment


                        • #13
                          Re: world of A'daM

                          Wow schitterend plaatje!

                          Comment

                          Working...
                          X