Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
world of A'daM
Collapse
X
-
-
Re: world of A'daM
Mooie plaat, al merk ik bij mijn tweede blik toch wat ruis op, even de iso controleren. Verder hele knappe foto met mooie bewerking. (ik deel de mening van mijn voorganger wat betreft de handtekening, misschien een andere positie kiezen.
Grts,
Andy.
ps: Bij mijn derde blik viel mij de ronde afboording van het lichteffect op, die is naar mijn mening iets te zwaar. Misschien iets subtieler omgaan met deze filter. (om toch maar even te muggeziften)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door larryd@ddy Bekijk berichtMooie plaat, al merk ik bij mijn tweede blik toch wat ruis op, even de iso controleren.
Knappe plaat, maar de handtekening zou ik toch ook proberen uit de foto te halen. Misschien een kader errond ?Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk berichtVolgens mij is die ruis een bewust gedeelte van de bewerking van de foto en versterkt hij hier het beoogde effect.
Knappe plaat, maar de handtekening zou ik toch ook proberen uit de foto te halen. Misschien een kader errond ?
Comment
-
Erg bedankt voor de vele positieve reacties,
Ik heb wat geprobeerd om de handtekening op een andere plaats te zetten, maar wist niet direct waar ik hem anders zou plaatsen, dus heb ik hem maar weggelaten.
Ivm de ruis en de filters, dit is inderdaad bewust gedaan ik zie graag ruis in 'oude' beelden van steden, met een lichte vintage achtige bewerking. Ik ben onder de indruk van de vele positieve reacties ivm de bewerking, die volledig persoonlijk samengesteld is. Hieronder een versie zonder handtekening en een zwart kader, alsof het een scene is uit een film, ( : ) to schoonSpikke) hoop dat het jullie wat kan smaken.
Comment
-
-
-
Comment