Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

truckrace zolder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • truckrace zolder



    Last edited by Sannepoes; 16 september 2009, 16:45. Reden: foto's een klein beetje van elkaar verwijderd voor meer kijkplezier ;-)

  • #2
    Re: truckrace zolder

    Kan je de EXIF-gegevens vermelden? Volgens mij heb je bij de eerste foto een erg hoge ISO-waarde ingesteld waardoor de kwaliteit sterk afneemt.

    De tweede lijkt me wel zeer geslaagd (zeker de panning), enkel teveel verscherpt vermoed ik.
    about.me/stijnv

    Comment


    • #3
      Re: truckrace zolder

      Bij de eerste foto valt de ruis meteen op. De iso waarde even nakijken. De 2de foto vind ik mooi. Hier is de snelheid van de wagen goed op waar te nemen. Mooi gedaan.
      Grts,
      Andy.

      Comment


      • #4
        Re: truckrace zolder

        Het zou beter zijn dat je de foto's niet aan elkaar plakt. Probeer ze ook in het midden van de pagina te plaatsen, dat kijkt vlotter.
        Voor de biginnershoek vind ik het goede foto's buiten de ruis in de eerste foto.
        Maar aan dit soort kommentaar heb je niets aan.
        De eerste foto vind ik een goed compo omdat je hier de snelheid niet toont door draaiende wielen en een onscherpe achtergrond maar door de positie van de wagens in de bocht, de rook aan de achterwielen en de voorband aan de kant van de bestuurder die amper de grond raakt . Aan de rechterzijde had het voor mij ook beter geweest dat er iets meer ruimte zat aan de rechterkant van de foto.

        Tweede foto daar zit voor mij niet genoeg snelheid in. Dit komt omdat je ziet dat de wielen erg snel draaien maar in verhouding te weinig beweging zit in de achtergrond.
        Je hebt hier ook een scherpteverloop van voor naar achter.
        Maar nogmaals, voor hier in beginnershoek zijn ze meer dan goed.
        Robby
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment


        • #5
          Re: truckrace zolder

          thanxx voor de reacties ,
          hier heb ik wel wat aan .
          de foto's zijn allemaal gemaakt met een canon powershot sx110
          ik ben nog maar van september echt bezig met foto's te nemen
          en ben toch soms echt content van de resultaten (soms)
          zo was de bovenste foto mijn slechste en de onderste één van mijn betere foto's die dag
          ik ben er wel aan denken van over te stappen naar een spiegelreflectcamera
          maar weet begod niet de welke ,moet voor sport en portret dienen en moet een canon zijn omdat ik echt tevreden ben van dit merk
          thanxx voor reacties

          Comment

          Working...
          X