Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Temse Brug oud vs nieuw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Temse Brug oud vs nieuw

    de bedoeling van deze foto was om het contrast tussen de nieuwe en de oude brug weer te geven , ik hoop dat het een beetje gelukt is.
    Tips en commentaar zijn welkom

    De eerste upload , ik hoop dat hij gelukt is en dat er nog vele mogen volgen
    exif:
    - Camera Model: Canon 450 d
    - Lens: canon EFS 18-55mm (kit)
    - Sluitertijd: 1/320
    - Diafragma:f/11
    - ISO:200
    - Belichtingscompensatie:geen



    alvast bedankt

  • #2
    Re: Temse Brug oud vs nieuw

    Pespectief zit volgens mij goed.
    Interessant onderwerp.
    Der hadden iets meer wolkjes mogen zijn en de onderkant van de bruggen, vooral de oude rechtse,is iets te donker.
    Sluiterijd korter, diafragma 16 had gekunnen denk ik.
    Goed werk wildsheep

    Groetjes, Dani
    Groetjes, Dani

    Fotograferen is geen wedstrijd maar doe je voor jezelf.
    http://www.panoramio.com/user/1445365

    Comment


    • #3
      Re: Temse Brug oud vs nieuw

      Voor mij is ie geslaagd.

      Comment


      • #4
        Re: Temse Brug oud vs nieuw

        Ik vind dat je niet geslaagd bent. Integendeel.
        Contrast betekend het verschil tussen twee of meerdere tegengestelde. Wit zwart, licht donker, tussen kleuren, maar ook tussen zaken die niets te maken hebben met fotografie, arm rijk, zuur zoet, warm koud en ook zoals je zelf zegt oud en nieuw.
        Voor mij heb je één grote fout gemaakt om je bedoeling tot zijn recht te laten komen.
        Je hebt hier twee bruggen, een oude en en nieuwe. Maar bekijk eens welke brug er beschenen wordt door de zon.
        Je hebt nu de oude brug die in de zon licht en daardoor opgefleurt wordt en een nieuwe brug die in de schaduw ligt en daardoor er dof en treurig bijlicht. Terwijl het de bedoeling was om de nieuwe brug tegen een oude brug te zetten. Voor mij sla je de bal volledig mis al is het wel een goed idee wat je hier wou bereiken.
        Compo
        Al bij al toch een verdienstelijke foto.
        Robby G L
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment


        • #5
          Re: Temse Brug oud vs nieuw

          Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
          Ik vind dat je niet geslaagd bent. Integendeel.
          Contrast betekend het verschil tussen twee of meerdere tegengestelde. Wit zwart, licht donker, tussen kleuren, maar ook tussen zaken die niets te maken hebben met fotografie, arm rijk, zuur zoet, warm koud en ook zoals je zelf zegt oud en nieuw.
          Voor mij heb je één grote fout gemaakt om je bedoeling tot zijn recht te laten komen.
          Je hebt hier twee bruggen, een oude en en nieuwe. Maar bekijk eens welke brug er beschenen wordt door de zon.
          Je hebt nu de oude brug die in de zon licht en daardoor opgefleurt wordt en een nieuwe brug die in de schaduw ligt en daardoor er dof en treurig bijlicht. Terwijl het de bedoeling was om de nieuwe brug tegen een oude brug te zetten. Voor mij sla je de bal volledig mis al is het wel een goed idee wat je hier wou bereiken.
          Compo
          Al bij al toch een verdienstelijke foto.
          Robby G L
          Goed idee van Robby, had het ook niet gezien. We leren weer wat bij
          Groetjes, Dani

          Fotograferen is geen wedstrijd maar doe je voor jezelf.
          http://www.panoramio.com/user/1445365

          Comment


          • #6
            Re: Temse Brug oud vs nieuw

            Inderdaad goed opgemerkt. Het belangrijkste in de fotografie heb ik over het hoofd gezien ,de belichting.
            Maar ik ben al blij dat de jullie de compositie en het idee wel goed vinden.

            Bedankt voor de reacties . Ik heb er al veel uit geleerd. En er mogen natuurlijk nog meningen komen

            Comment

            Working...
            X