Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Bedoel je elke horizon?
En hoeven we dit altijd te doen?
een beetje domme vragen maar ik denk als ik de horizon zou rechtzetten dat het onderwerp scheef staat. Zal mijn camera beter vasthouden volgende keer.
Bedoel je elke horizon?
En hoeven we dit altijd te doen?
een beetje domme vragen maar ik denk als ik de horizon zou rechtzetten dat het onderwerp scheef staat. Zal mijn camera beter vasthouden volgende keer.
Bedankt voor de reactie
Je moet niet elke horizon recht zetten..De eerste valt het wel op ja.De vrouw is het hoofdonderwerp maar omdat je niets anders hebt dan haar valt het meteen op dat het scheef staat..En ik zou zeggen probeer het eens en dat gaat beter zijn volgens mij..
Weet je hoe?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
In photoshop is het me al gelukt. Alleen weet ik niet hoe ik deze in Photomatix moet veranderen.
Maar ik heb 'n vermoeden dat jij me daarbij wel kan helpen :-)
In photoshop is het me al gelukt. Alleen weet ik niet hoe ik deze in Photomatix moet veranderen.
Maar ik heb 'n vermoeden dat jij me daarbij wel kan helpen :-)
In photomatics zet ik geen horizon recht..Dat doe ik in CS..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Knap reeksje.
Bij #1 stoort het mij niet dat de horizon niet recht staat/ligt, het effect kan me wel bekoren.
Bij #2 kan hij inderdaad iets rechter
#3 heeft ook wel iets maar vind ik toch de mindere van de 3 (het is zeker geen onnozele closeup!)
Comment