Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
goed gezien, al had je hier nog wat meer door de knieën mogen gaan, had de formatie indrukwekkender geweest en had je meer Knokke en horizon gehad.
grt,bouk.
Niet slecht. Volg Bouk.
Ik vraag mij alleen af wat het effect zou zijn met wat inflitsen.
Zei de expert...
Het is goed gezien en gemaakt deze opname maar de rand van de skyline had inderdaad wat breder gemogen..Inflitsen..Ik weet het niet..Misschien om wat meer glinsteringen van het schuim te zien..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Zei de expert...
.
Jij mag dit zeggen. Ik ben zo geen natuur mens ( sta zeker niet graag vroeg op) en in barbies heb ik mij nooit geïnteresseerd. Dan blijft er niet veel meer over hé
Een nog lager standpunt hoeft volgens mij niet. Dit is goed en al behoorlijk laag.
Ik had wel de camera wat hoger gericht zodat er meer skyline in beeld kwam.
Jij mag dit zeggen. Ik ben zo geen natuur mens ( sta zeker niet graag vroeg op) en in barbies heb ik mij nooit geïnteresseerd. Dan blijft er niet veel meer over hé
Ik heb toch fotos van U gezien die allemaal met de flits zijn gemaakt en ik moet zeggen chapau zenne...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
goed gezien, al had je hier nog wat meer door de knieën mogen gaan, had de formatie indrukwekkender geweest en had je meer Knokke en horizon gehad.
grt,bouk.
Een nog lager standpunt hoeft volgens mij niet. Dit is goed en al behoorlijk laag.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Zei de expert...
Het is goed gezien en gemaakt deze opname maar de rand van de skyline had inderdaad wat breder gemogen..Inflitsen..Ik weet het niet..Misschien om wat meer glinsteringen van het schuim te zien..
Comment