Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste maal panning

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eerste maal panning

FONT="Arial Black"][/FONT]eerste maal panning geprobeert en wat vinden jullie ervan is de foto of
    En wat kan er aan verbetert worden. Alvast bedankt voor de commentaar

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

1/200sec
    F.8
    iso:100
    120mm

Sony 300 /sal75300
    Last edited by deserge; 1 september 2009, 19:20. Reden: 2de foto

Re: eerste maal panning

panning is redelijk goed gelukt in mijn ogen, zit veel beweging in , enkel de scherpte is niet 100% maar dat komt wel. Niet opgeven zou ik zeggen
    grtz
    dieselke
    Last edited by dieselke; 1 september 2009, 19:57. Reden: taalfout

Comment

helemaal niet slecht gelukt vooral omdat je het jezelf onnodig moeilijk hebt gemaakt.
      de auto's komen schuin op je af. Dat betekent dat je relatief weinig moet meetrekken en dus niet teveel beweging in je achtegrond krijgt maar ook dat je autofocus problemen gaat hebben met scherp (blijven) stellen.
      een plaats zoeken waar de auto's keurig recht voor je langs rijden maakt het leven een stuk makkelijker.
      of, zoals je hier gedaan hebt, de auto's op je af laten komen maar een veel kortere sluitertijd gebruiken, dan zullen ze scherper zijn. Van een "bewogen" achtergrond zal dan natuurlijk geen sprake meer zijn.

Groeten, Bert
      Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
      www.bertofotografie.be

Comment

merciekes voor de reaktie ook denk ik dat het beter zal zijn met een betere lens met een ssm motor. Die sony sal 75300 4.5 5.6 is geen rappe lens maar da is normaal hé voor deze prijs

Comment

zoals bovenstaanden reageerden idd.

ps: de eerste foto: de co zal mogen opletten bij het overkop gaan, of zijn/haar hand zal geplet worden
          WFJ

Comment

Ja inderdaad en zeggen dat ik er veel heb zien rijden zonder helm of de zijruit volledig open en de elleboog buiten

---------------------------------------------
            Sony a300/ batterygrip/ Sony 18-70/ Sony75-300/ minolta3600hs/ tamron18-200

Comment

Working...
            X