Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitblinker ;-)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Uitblinker ;-)

Ik maakt voornamelijk foto's van dieren, paarden vooral, hier enkele die vandaag gemaakt zijn.
    Graag jullie mening, slecht of goed, bijleren kan altijd!

1.

2.

3.

Eigen mening, 1 leuk qua beweging maar te licht, 2 leuke positie 3 geen speciaal foto, maar het paard stond er leuk op

Re: Uitblinker ;-)

Persoonlijk vind ik de tweede foto de beste. Ben zelf geen expert, maar ik zou een stukje wegcroppen van de linkerzijde en de kleuren wat opsmukken met photoshop of iets dergelijks.
    groeten,
    Pablo

Comment

Thanks! Kan niet werken met zo'n photoshop.
      Maar dat klopt wel, kleuren kloppen niet echt bij die foto

Comment

Ben ook niet echt een photoshop freak. Maar ik naar mijn mening ziet dit er al iets beter uit, ik heb niets weggecropt, het zou anders raar overkomen met een halve kader

Comment

Wel leuke compo maar persoonlijk vind ik dat de achtergrond nog iets te veel aandacht trekt, je zou bijv. een kleiner diafragma getal kunnen nemen.
          Canon 1000D, Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM, Canon EF-S 18-55mm F/3.5-5.6, Canon EF 28-90mm USM F/3.5-5.6, Tamron AF 70-300mm F/4-5,6 Di LD en nog een paar filtertjes

Comment

Tja ik vind het kader helaas niet zo gepast..Naar mijn mening zijn er alternatieven..De update is beter hoor omdat hij minder flets is.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
            X