Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ecoute

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ecoute

    Kunstwerk Ecoute van Henri Miller op het plein voor de St Eustache nabij Les Halles in Parijs

    Exif: Canon 40D op 19 mm - ISO 100 - F 8,0 - 1/320 Sec
    Het ventje in de achtergrond wou ik er absoluut bij om de dimensies goed weer te geven.

  • #2
    Re: Ecoute

    Hallo,
    Het kan aan mijn schermpje liggen maar zou je bij een F8 niet meer scherpte verwachten op het gebouw?
    De schaduw op de grond wijst erop dat je tegen de zon in hebt gefotografeerd en toch zijn de bomen nog groen en niet zwart of was het niet volledig tegen de zon?
    Toch een mooie foto en zoals zelf al gezegd geeft dat figuurtje enorm veel dimentie.

    Comment


    • #3
      Re: Ecoute

      Voor mij is hij goed mooie scherp mooie compo en goede kleuren

      Ik heb nog eens een vraagje ik ben aan het lezen over scherpte stelpunten waar licht jou punt waarop je hebt scherp gesteld ?

      Groeten

      Joeri
      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

      Comment


      • #4
        Re: Ecoute

        Oorspronkelijk geplaatst door jefrey Bekijk bericht
        Hallo,
        Het kan aan mijn schermpje liggen maar zou je bij een F8 niet meer scherpte verwachten op het gebouw?
        De schaduw op de grond wijst erop dat je tegen de zon in hebt gefotografeerd en toch zijn de bomen nog groen en niet zwart of was het niet volledig tegen de zon?
        Toch een mooie foto en zoals zelf al gezegd geeft dat figuurtje enorm veel dimentie.
        Gebouw is voldoende scherp hoor, het is trouwens het beeld dat het echte onderwerp is van de foto.
        De zon stond rechts van me en niet voor me, vandaar de groene bomen.

        Comment


        • #5
          Re: Ecoute

          Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
          Voor mij is hij goed mooie scherp mooie compo en goede kleuren

          Ik heb nog eens een vraagje ik ben aan het lezen over scherpte stelpunten waar licht jou punt waarop je hebt scherp gesteld ?

          Groeten

          Joeri
          Beste Joeri, ik heb niet manueel scherp gesteld maar de lens op autofocus laten staan. De camera heeft dus zelf gekozen en ik weet niet precies waar.

          Comment


          • #6
            Re: Ecoute

            Mooie scherpe foto, goede compo. Als ik blijf kijken naar het totaalbeeld, krijg ik het gevoel dat de kerk kleiner is dan het kunstwerk. Knap weergegeven.

            Groeten,

            beeldsta.
            Go with the flow

            Comment

            Working...
            X