Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
beetje krapjes rechts maar te begrijpen, omdat je er links voldoende op heb willen zetten, misschien had een stapje naar rechts een optie geweest.
tis een mooi en een fotogeniek model.
grt,bouk.
beetje krapjes rechts maar te begrijpen, omdat je er links voldoende op heb willen zetten, misschien had een stapje naar rechts een optie geweest.
tis een mooi en een fotogeniek model.
grt,bouk.
Je hebt een punt. Ik vond dat ook, maar rechts stond een storende dame en nog vanalles van rommel. Ik heb trouwens een stuk been weggeshopped van die dame. Ben al blij dat het niet te zien is
Ha hier kan ik uit ondervinding spreken, ben ook een spinner
OffT voor wie het intresseerd Hij is op een mannelijk model aan het spinnen het linkse is het vrouwelijke model
OT Het feit dat je hier een man fotografeerd die aan het spinnen is dit zie je niet gauw.
Ik kan Bouk begrijpen maar het onderwerp staat toch op één van de sterke plekken (regel van drie)
Ga je hier meer naar rechts dan ben je een stuk van het andere spinnenwiel kwijt.
Wat mij wel stoort is de haspel, waar de getwijnde draad wordt opgerold, rechts beneden.
Durf het aan deze mensen vragen om zaken te verplaatsen. Ik heb dat vroeger ook gedaan wanneer fotograven , op een markt, mij vroegen om het één en het ander te verplaatsen.
Het had mooi geweest dat deze haspel ook op het compo stond. Je had een fantastische edukatieve foto gemaakt waar ze binnen een paar honderd jaar plezier zouden aan hebben wanneer ze kinderen of andere personen over de oude ambachten zouden vertellen, zoals ze nu voor oude schilderijen staan waar men oude spelen op ziet.
Ik had ook nog de sluiterstijd verlengd zodat er nog meer vaart zat in het wiel, daarbij zou ik mij er niets van aantrekken dat er dan ook beweging zat in de man zolang de spinnewielen ( uitgezonderd het wiel en het bobijn) maar scherp waren. Dit met gebruik van een statief.
Robby
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment