Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dagje aan zee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dagje aan zee



    Last edited by dieter8500; 29 augustus 2009, 12:01.

  • #2
    Re: dagje aan zee

    ik vind je handtekening nogal groot en vooral op de eerste foto daardoor storend. Voor de rest vind ik het mooie foto's
    Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

    Comment


    • #3
      Re: dagje aan zee

      Moet nog een beetje uitzoeken hoe alles werkt, mogelijk is het formaat niet uitstekend.
      Alvast bedankt voor de reactie.

      Comment


      • #4
        Re: dagje aan zee

        Je formaat is nu 800 PIx langste zijde je mag max tot 900 Pix gaan en laat een regen tussen de foto's . Bij foto 1 staat je horizon niet recht het zou ook handig zijn zeker in beginnershoek om ook je exif's mee te geven dit kan je nog een heel stuk vooruit helpen

        foto 2 ga ik niet beoordelen portretten is niet mijn ding maar dat komt nog wel alles op zijn tijd he

        Groeten

        Joeri
        Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
        www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

        Comment


        • #5
          Re: dagje aan zee

          Oorspronkelijk geplaatst door KatrienD Bekijk bericht
          ik vind je handtekening nogal groot en vooral op de eerste foto daardoor storend. Voor de rest vind ik het mooie foto's
          ik zie dat het al gewijzigd is ondertussen, veel beter zo

          zoaals hiervoor gezegd, laat even een spatie tussen je 2 foto's, zodat ze niet tegen elkaar plakken zoals nu.
          Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

          Comment


          • #6
            Re: dagje aan zee

            mooie foto's. compositie 2de vind ik knap. scherpte kan precies beter.
            Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
            www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

            Comment

            Working...
            X