Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
zeker niet slecht in mijn mening alleen vind ik dat klokkenspel (of wat het ook moge wezen) en de rotsen op de voorgrond een beetje overbodig.
voor de rest heb ik niks op aan te merken, kan ook ni anders met zo'n goe materiaal ;-)
Nu is het inderdaad overbodig. Mijn eerste gedacht bij deze foto was echter wat als TS portretstand had gebruikt en het volledige klokkenspel er op stond in combinatie met de prachtige zonsondergang.
Maar zoals al gezegd, buiten het dat is het een pracht van een foto.
doe mij maar de eerste hoor, getuigt toch meer van fotografisch inzicht dan de tweede zonder de boeien.
lekker je eigen ding blijven doen.
grt,bouk.
Ik probeer om, indien mogelijk iets op de voorgrond te zetten, geeft volgens mij toch iets extra's aan de opname, maakt ze meestal iets interessanter. Maar smaken verschillen, een geluk ... juist daarom is het interessant om je werk eens door anderen te laten beoordelen en verschillende meningen te kennen. Je leert hier op BD veel bij op korte tijd
doe mij maar de eerste hoor, getuigt toch meer van fotografisch inzicht dan de tweede zonder de boeien.
lekker je eigen ding blijven doen.
grt,bouk.
helemaal mee eens
Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM
Comment