Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nachtvlinder bij dag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nachtvlinder bij dag

hier weer een hopelijk mooie bijdrage

deze prachtige nachtvlinder zat bij ons in de tuin en wilde graag gefotografeerd worden

ik heb niet kunnen vinden wat voor soort t is helaas misschien dat iemand hier dat toevallig weet?

de foto is uit de hand geschoten, Ik ben hier om te leren dus alle commentaar is welkom

Sluitertijd=1/500 sec
    diafragma=F11,0
    ISO=400

Last edited by Edwin1987; 27 september 2009, 19:40. Reden: update foto 900px langs de langste zijde
    Nikon D60 - nikon af-s 18-105 VR, sigma 105 macro, nikon 35mm, tokina 12-24, falcon 8mm fisheye,

Re: nachtvlinder bij dag

Om te beginnen een zeer fortuinlijke poging.
    Door de kleuren zit ik al helemaal in de herfst stemming.
    Het beestje zit goed maar een beetje krab in het kader. Rustig te genieten in het zonnetje.
    Zo zitten wel de oogjes in de schaduw. Ze zien er ook wat flauw uit. De vleugels zijn mooi scherp. Dat had ook zo met die oogjes mogen zijn. Een sluitertijd van 1/500. Dacht je dat de vlinder zo snel zou gaan vliegen.

Een beginner
    Alvast bedankt voor het komen kijken en de commentaren.
    Kurt's Photo Gallery op Flickr
    Sony a6600 met Tamron 18-300 f/3.5-6.3 en Tamron 17-70 f/2.8

Comment

Niet te begrijpen dat hier maar 1 reaktie op komt
      Je zou alvorens te beginnen dit pracht dier in al zijn glorie posten 900 PX langste zijde.
      Dit gaat deze en feitelijk iedere foto te goede komt
      Je zou zeggen dat het bovenaan nogal krap is maar ik zou eerder zeggen dat het onderaan wat krap is
      Je hebt mooie kleuren, vlinder en achtergrond zijn assortie wat ook een meevaller is
      Wat scherpte betreft is dat hier moeilijk te beoordelen wegens het kleine formaat van de foto. Mischien kun je een grotere update plaatsen.
      Verdienstelijke foto, zeker omdat het snel moest gaan
      Robby G L
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

@ Robbie

heel hartelijk dank voor je reactie, ben blij dat er naar mn foto gekeken wordt, ik denk dat ik per ongeluk iets fout heb gedaan indd met het verkleinen

thanks voor de kritiek hier kan ik zeker wel wat meevooral met het kaderen omdat ik daar nog niet heel erg in thuis ben, als ik wat tijd hb zal een grotere update posten zit nu net 900 foto's van mn vakantie te beoordelen dus ben ff bezig

Cheers Ed
        Nikon D60 - nikon af-s 18-105 VR, sigma 105 macro, nikon 35mm, tokina 12-24, falcon 8mm fisheye,

Comment

je nachtvlinder staat er mooi
          op enkel een beetje krap rond de vleugels
          proficiat met je verjaardag vandaag
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

@Lilybie thanks voor de reactie,
            indd ik hb de vlinder iets te krap gekaderd,
            daar zal ik rekening mee houden de volgende keer.

Bedankt voor de felicitaties, je was er vroeg bij zo te zien

Comment

Working...
            X