Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

niks nieuws

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • niks nieuws

    gewoon wat gefrut


  • #2
    Re: niks nieuws

    Een lekkere spontane opname met een goede compositie.

    Comment


    • #3
      Re: niks nieuws

      Zelf ben ik nog een leek in fotografie maar toch zou ik even willen reageren op deze foto.
      Vind het wel een leuke pic, maar misschien jammer dat zowel linker hand als linker voet er niet scherp op staan wss door beweging?! Misschien kortere sluitertijd gebruiken ? ...

      Groetjes
      Canon 50D // Canon EOS 1000D /// 18-55 kitlens + 28-135 1:3.5-5.6 IS USM + 100mm macro 2.8 USM + 70-200mm F4 L + 17-40mm F4 L

      Comment


      • #4
        Re: niks nieuws

        Een mooie, maar nogal grijzig...
        Canikon 40D - D200, D300

        Comment


        • #5
          Re: niks nieuws

          Oorspronkelijk geplaatst door Reandro Bekijk bericht
          Zelf ben ik nog een leek in fotografie maar toch zou ik even willen reageren op deze foto.
          Vind het wel een leuke pic, maar misschien jammer dat zowel linker hand als linker voet er niet scherp op staan wss door beweging?! Misschien kortere sluitertijd gebruiken ? ...

          Groetjes
          Niemand is leek om een foto te beoordelen, Uw ouderdom is het aantal jaar dat je uw ogen gebruikt om waar te nemen. Zeg gewoon wat je ziet en wat je voelt en je bent al goed op weg. Laat je maar eens goed gaan en geen ekcuses meer over beginner.
          Al de andere beginners zouden juist het zelfde moeten doen, zodat er wat meer comments komen. Van beginners kun je ook heel veel leren omdat die niet gehinderd worden door kennis. Laten we zeggen kinderlijke eerlijkheid zoals dit model hier op deze foto laat zien.

          En gelijk heb je voor mij mocht alles in beweging zijn.
          Robby
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

          Comment


          • #6
            Re: niks nieuws

            Eerste indruk is dat de foto redelijk "koud" gevoel geeft in tegenstelling tot de energie van het kindje. Mss met kleur proberen? En ik zou ook een beetje meer witte ruimte wegcroppen boven het hoofdje.
            Canon 5D MKII - 24-105L - 17-40L - 580EXII - Canon 450D

            Comment


            • #7
              Re: niks nieuws

              Ik vind het een leuke foto, maar weet niet of zwart wit hier de beste keuze was.
              Sony A300 : 18-70 mm + 55-200 mm + Tamron 90mm 2.8 Macro + Sony 50mm 1.8 + Tamron 17-50mm 2.8 DI II + HVL-F42A flitser
              http://digitalefotografietm.blogspot.com

              Comment

              Working...
              X