gewoon wat gefrut
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
niks nieuws
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: niks nieuws
Zelf ben ik nog een leek in fotografie maar toch zou ik even willen reageren op deze foto.
Vind het wel een leuke pic, maar misschien jammer dat zowel linker hand als linker voet er niet scherp op staan wss door beweging?! Misschien kortere sluitertijd gebruiken ? ...
GroetjesCanon 50D // Canon EOS 1000D /// 18-55 kitlens + 28-135 1:3.5-5.6 IS USM + 100mm macro 2.8 USM + 70-200mm F4 L + 17-40mm F4 L
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reandro Bekijk berichtZelf ben ik nog een leek in fotografie maar toch zou ik even willen reageren op deze foto.
Vind het wel een leuke pic, maar misschien jammer dat zowel linker hand als linker voet er niet scherp op staan wss door beweging?! Misschien kortere sluitertijd gebruiken ? ...
Groetjes
Al de andere beginners zouden juist het zelfde moeten doen, zodat er wat meer comments komen. Van beginners kun je ook heel veel leren omdat die niet gehinderd worden door kennis. Laten we zeggen kinderlijke eerlijkheid zoals dit model hier op deze foto laat zien.
En gelijk heb je voor mij mocht alles in beweging zijn.
RobbyMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Eerste indruk is dat de foto redelijk "koud" gevoel geeft in tegenstelling tot de energie van het kindje. Mss met kleur proberen? En ik zou ook een beetje meer witte ruimte wegcroppen boven het hoofdje.Canon 5D MKII - 24-105L - 17-40L - 580EXII - Canon 450D
Comment
-
-
Ik vind het een leuke foto, maar weet niet of zwart wit hier de beste keuze was.Sony A300 : 18-70 mm + 55-200 mm + Tamron 90mm 2.8 Macro + Sony 50mm 1.8 + Tamron 17-50mm 2.8 DI II + HVL-F42A flitser
http://digitalefotografietm.blogspot.com
Comment
Comment