Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

drieboomkesberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • drieboomkesberg

    ff in het bos geweest nee geen bospoeperij:-)



    My photosite : www.indignephotography.tk

  • #2
    Re: drieboomkesberg

    Modelfoto's zie ik graag technisch goed, omdat je tevoren je locatie kiest, en dus ook je licht, je camerainstellingen en je standpunt.
    Ik vind dit helemaal geen slechte foto, zelfs een goede, maar heel jammer vind ik de uitgebrande delen op het lichaam, op het onderwerp dus, waardoor er op sommige plaatsen totaal geen detail meer in de huid zit. Let wel... er staan er in showcase ook waar dit bij is. D.i. een lovenswaardige poging alleszins.

    Comment


    • #3
      Re: drieboomkesberg

      Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
      Modelfoto's zie ik graag technisch goed, omdat je tevoren je locatie kiest, en dus ook je licht, je camerainstellingen en je standpunt.
      Ik vind dit helemaal geen slechte foto, zelfs een goede, maar heel jammer vind ik de uitgebrande delen op het lichaam, op het onderwerp dus, waardoor er op sommige plaatsen totaal geen detail meer in de huid zit. Let wel... er staan er in showcase ook waar dit bij is. D.i. een lovenswaardige poging alleszins.
      Ik heb dit eigenlijk er speciaal voor gedaan , want ik vind dat eigenlijk wel mooi zo
      My photosite : www.indignephotography.tk

      Comment


      • #4
        Re: drieboomkesberg

        Oorspronkelijk geplaatst door sethje4 Bekijk bericht
        Ik heb dit eigenlijk er speciaal voor gedaan , want ik vind dat eigenlijk wel mooi zo
        Tja, dan houdt het op, he... als jij 't goed vind is 't goed .

        Comment


        • #5
          Re: drieboomkesberg

          Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
          Tja, dan houdt het op, he... als jij 't goed vind is 't goed .
          yep...ook niets aan toe te voegen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: drieboomkesberg

            Omdat de TS het goed vind wil niet zeggen dat het niet beter kan. Misschien een foute interpretatie, maar als hij graag zo de aandacht van de leuke plekjes van het vrouwelijk schoon wil benadrukken is dat goed voor mij. Hoewel daar andere manieren voor te bedenken zijn, denk ik. En daar hoef je niet eens voor over te gaan naar 18+.

            Wat mij nu het meeste stoort is de achtergrond, die teveel aandacht vraagt. Ofwel volledig scherp of helemaal dof.

            In drieboomkensberg zijn wel veel mooiere plekjes te vinden, bv de plas achteraan.

            Mijn mening als beginneling.

            ps:
            Oorspronkelijk geplaatst door sethje4 Bekijk bericht
            ff in het bos geweest nee geen bospoeperij:-)
            Met zo'n snuitje twijfel ik er wel aan.
            Last edited by Drumpy; 27 augustus 2009, 13:28.
            Alvast bedankt voor het komen kijken en de commentaren.
            Kurt's Photo Gallery op Flickr
            Sony a6600 met Tamron 18-300 f/3.5-6.3 en Tamron 17-70 f/2.8

            Comment


            • #7
              Re: drieboomkesberg

              Oorspronkelijk geplaatst door Drumpy Bekijk bericht
              Omdat de TS het goed vind wil niet zeggen dat het niet beter kan. Misschien een foute interpretatie, maar als hij graag zo de aandacht van de leuke plekjes van het vrouwelijk schoon wil benadrukken is dat goed voor mij. Hoewel daar andere manieren voor te bedenken zijn, denk ik. En daar hoef je niet eens voor over te gaan naar 18+.

              Wat mij nu het meeste stoort is de achtergrond, die teveel aandacht vraagt. Ofwel volledig scherp of helemaal dof.

              In drieboomkensberg zijn wel veel mooiere plekjes te vinden, bv de plas achteraan.

              Mijn mening als beginneling.

              ps:


              Met zo'n snuitje twijfel ik er wel aan.
              Het probleem is dat ik drieboomkesberg niet zo goed ken, tis de eerste keer dat ik er kom enja inderdaad bospoeperij zou inderdaad wel gekund hebben
              My photosite : www.indignephotography.tk

              Comment

              Working...
              X