Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunset @ Cabopino

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sunset @ Cabopino

    Men eerste zonsondergang met de 450D, zonder post processing...



    Met gradual filter
    Rudy,

    Hier vind je meer Astrofotografie werk.

  • #2
    Re: Sunset @ Cabopino

    zeker niet slecht in mijn mening alleen vind ik dat klokkenspel (of wat het ook moge wezen) en de rotsen op de voorgrond een beetje overbodig.

    voor de rest heb ik niks op aan te merken, kan ook ni anders met zo'n goe materiaal ;-)
    Canon Eos 450D | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Sigma DC 17-70mm f/2.8-4.5
    Flickr here and many more to come!

    Comment


    • #3
      Re: Sunset @ Cabopino

      Oorspronkelijk geplaatst door R3dw0lF Bekijk bericht
      zeker niet slecht in mijn mening alleen vind ik dat klokkenspel (of wat het ook moge wezen) en de rotsen op de voorgrond een beetje overbodig.

      voor de rest heb ik niks op aan te merken, kan ook ni anders met zo'n goe materiaal ;-)
      Nu is het inderdaad overbodig. Mijn eerste gedacht bij deze foto was echter wat als TS portretstand had gebruikt en het volledige klokkenspel er op stond in combinatie met de prachtige zonsondergang.

      Maar zoals al gezegd, buiten het dat is het een pracht van een foto.

      Comment


      • #4
        Re: Sunset @ Cabopino

        Bedankt voor de reacties, het "klokkenspel" zijn boeien die aan een vuurtorentje hingen ik heb er ook enkele zonder genomen, zoals deze bvb:
        Rudy,

        Hier vind je meer Astrofotografie werk.

        Comment


        • #5
          Re: Sunset @ Cabopino

          doe mij maar de eerste hoor, getuigt toch meer van fotografisch inzicht dan de tweede zonder de boeien.
          lekker je eigen ding blijven doen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Sunset @ Cabopino

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            doe mij maar de eerste hoor, getuigt toch meer van fotografisch inzicht dan de tweede zonder de boeien.
            lekker je eigen ding blijven doen.
            grt,bouk.
            Ik probeer om, indien mogelijk iets op de voorgrond te zetten, geeft volgens mij toch iets extra's aan de opname, maakt ze meestal iets interessanter. Maar smaken verschillen, een geluk ... juist daarom is het interessant om je werk eens door anderen te laten beoordelen en verschillende meningen te kennen. Je leert hier op BD veel bij op korte tijd
            Rudy,

            Hier vind je meer Astrofotografie werk.

            Comment


            • #7
              Re: Sunset @ Cabopino

              Voorgrond maakt de foto, zoniet is het een zoveelste zonsondergang
              Canikon 40D - D200, D300

              Comment


              • #8
                Re: Sunset @ Cabopino

                Voor mij zeker en vast de tweede...Mooie sfeer en veel oranje...
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Sunset @ Cabopino

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  doe mij maar de eerste hoor, getuigt toch meer van fotografisch inzicht dan de tweede zonder de boeien.
                  lekker je eigen ding blijven doen.
                  grt,bouk.
                  helemaal mee eens
                  Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sunset @ Cabopino

                    Sluit me helemaal met Bouk aan
                    Canon 5D MarkIII , Canon 24-105 F4 IS USM L , Canon 70-200 F4 IS USM L

                    Jay Art's

                    Comment

                    Working...
                    X