Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spinnewieleke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spinnewieleke

    Nog eentje uit Horst.



    NIKON D50
    32.00 mm
    1/80 sec
    F10.0
    ISO: 200
    Al doende leert men...

    Flickr

  • #2
    Re: Spinnewieleke

    beetje krapjes rechts maar te begrijpen, omdat je er links voldoende op heb willen zetten, misschien had een stapje naar rechts een optie geweest.
    tis een mooi en een fotogeniek model.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Spinnewieleke

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      beetje krapjes rechts maar te begrijpen, omdat je er links voldoende op heb willen zetten, misschien had een stapje naar rechts een optie geweest.
      tis een mooi en een fotogeniek model.
      grt,bouk.
      Je hebt een punt. Ik vond dat ook, maar rechts stond een storende dame en nog vanalles van rommel. Ik heb trouwens een stuk been weggeshopped van die dame. Ben al blij dat het niet te zien is
      Al doende leert men...

      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Spinnewieleke

        Ha hier kan ik uit ondervinding spreken, ben ook een spinner
        OffT voor wie het intresseerd Hij is op een mannelijk model aan het spinnen het linkse is het vrouwelijke model

        OT Het feit dat je hier een man fotografeerd die aan het spinnen is dit zie je niet gauw.
        Ik kan Bouk begrijpen maar het onderwerp staat toch op één van de sterke plekken (regel van drie)
        Ga je hier meer naar rechts dan ben je een stuk van het andere spinnenwiel kwijt.
        Wat mij wel stoort is de haspel, waar de getwijnde draad wordt opgerold, rechts beneden.
        Durf het aan deze mensen vragen om zaken te verplaatsen. Ik heb dat vroeger ook gedaan wanneer fotograven , op een markt, mij vroegen om het één en het ander te verplaatsen.
        Het had mooi geweest dat deze haspel ook op het compo stond. Je had een fantastische edukatieve foto gemaakt waar ze binnen een paar honderd jaar plezier zouden aan hebben wanneer ze kinderen of andere personen over de oude ambachten zouden vertellen, zoals ze nu voor oude schilderijen staan waar men oude spelen op ziet.
        Ik had ook nog de sluiterstijd verlengd zodat er nog meer vaart zat in het wiel, daarbij zou ik mij er niets van aantrekken dat er dan ook beweging zat in de man zolang de spinnewielen ( uitgezonderd het wiel en het bobijn) maar scherp waren. Dit met gebruik van een statief.
        Robby
        Robby
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment


        • #5
          Re: Spinnewieleke

          Mooi dat je de snelheid nog ziet!
          Misschien wel iets te geel?

          Comment


          • #6
            Re: Spinnewieleke

            Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
            Ha hier kan ik uit ondervinding spreken, ben ook een spinner
            Amai, Robby, een spinner. Dat had ik niet met jou verbonden seh. Het feit dat een man aan het spinnewiel zat, sprak mij inderdaad ook aan.

            Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
            Wat mij wel stoort is de haspel, waar de getwijnde draad wordt opgerold, rechts beneden. Durf het aan deze mensen vragen om zaken te verplaatsen.
            Die haspel staat er dus inderdaad bewust voor een stukje op, maar jammer genoeg niet helemaal. Durf zal ik nog moeten kweken denk ik om te vragen
            Al doende leert men...

            Flickr

            Comment

            Working...
            X