Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groene Bezoeker

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Groene Bezoeker

    Zat deze morgen een sigaret te roken op het terras toen zag ik hem op het vliegraam kruipen

    Weet dat jullie welicht liever hadden dat hij er volledig opstond maar heb nog niet de ervaring om hem constant te volgen en scherp te houden zonder al te veel beweging in de foto te maken...







    alvast bedankt voor de reacties en tips
    Nikon D60

  • #2
    Re: Groene Bezoeker

    Jow

    Euhm ja, wat je zegt he. Helemaal heeft net iets meer. En verder zou ik ook proberen een iets egalere achtergrond optezoeken. Ik ben hier wel een 'freak' van maar toch bevorderdt dit je beeld.

    Zeker geen slecht begin.
    ::: Flickr :::

    Comment


    • #3
      Re: Groene Bezoeker

      Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
      Jow

      Euhm ja, wat je zegt he. Helemaal heeft net iets meer. En verder zou ik ook proberen een iets egalere achtergrond optezoeken. Ik ben hier wel een 'freak' van maar toch bevorderdt dit je beeld.

      Zeker geen slecht begin.
      nja egalere achtergrond heeft idd wel wat meer maar kan moeilijk tegen dat beestje zeggen ga op een andere achtergrond zitten oid he

      maar toch bedankt voor de reactie
      Nikon D60

      Comment


      • #4
        Re: Groene Bezoeker

        Knopje half gedrukt in houden, en je scherpte op dit punt blijft behouden
        Jij blijft zitten en de sprinkhaan gaat naar beneden waardoor hij op de zelfde afstand blijft. Afdrukken wanneer hij volledig in beeld is klar is kees
        Robby
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment


        • #5
          Re: Groene Bezoeker

          aanvullend met bovenstaande

          Neem een ander standpunt, nu heb je het beestje van bovenaf gefotografeerd.

          Zorg ervoor het beestje parallel zit met de lens, en je hebt ineens heel andere sprinkhaan die de kijker op ooghoogte aankijkt.


          Probeer gebruik te maken van bestaande lijnen, die het oog van de kijker naar het beest leiden
          BD0497BE : Nikon body + glas
          www.RudyVerrijt.info

          Comment


          • #6
            Re: Groene Bezoeker

            Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
            Probeer gebruik te maken van bestaande lijnen, die het oog van de kijker naar het beest leiden

            wat bedoel je hier precies mee?
            Nikon D60

            Comment

            Working...
            X