Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test reeks

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• test reeks

In de namidag toch nog wat goed weer en ben ik met wat gezelschap naar de blraarmeerche getroken en wat foto's gemaakt

En gisteren avond had ik thuis ook nog een leuek foto gemaakt

En dan onze 4 voeter

Nikon D60

Re: test reeks

één heeft wel iets dankzij de verschillende kleurvlakken, maar de compositie kon beter.
    Slippers misschien iets meer naar links plaatsen zodat ze vrij komen van het glas.Het kleurige gedoe in het hoekje rechtsboven past niet in het plaatje.

Twee vind ik maar niets.

Derde is best grappig, jammer van de drukke achtergrond.

Comment

Hoi Gio,
      Ik ben ook een beginner en moet ook nog veel leren, maar we komen er wel, ik ga binnen kort op reis naar Turkije en hoop daar wat mooie kiekjes te trekken. mooie photo van de poes.

Comment

Dit is wat ik lees over de blaarmeersen
        "Het Sport- en Recreatiepark Blaarmeersen is een groene parel aan de Gentse Watersportbaan."
        En wat krijg ik als foto te zien, een lensdop en een glas met slippers.
        Robby
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
          Dit is wat ik lees over de blaarmeersen
          "Het Sport- en Recreatiepark Blaarmeersen is een groene parel aan de Gentse Watersportbaan."
          En wat krijg ik als foto te zien, een lensdop en een glas met slippers.
          Robby
          Gelijk heb je maar om mooi beelden van op het water te maken kom ik niet ver met mijn 18-55mm lens

ik versta je kretiek hoor je hebt gelijk maar van zo dra ik een grotere lens heb focus ik mijn op de ideen die jij wellicht voor je houd
          Nikon D60

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gio_320 Bekijk bericht
            Gelijk heb je maar om mooi beelden van op het water te maken kom ik niet ver met mijn 18-55mm lens

ik versta je kretiek hoor je hebt gelijk maar van zo dra ik een grotere lens heb focus ik mijn op de ideen die jij wellicht voor je houd
            Ook met een kleine lens zijn er mooie beelden te maken. Kijk wat je te voorschijn kunt toveren en wat de mogelijkheid zijn van deze lens.
            Robby
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
              Ook met een kleine lens zijn er mooie beelden te maken. Kijk wat je te voorschijn kunt toveren en wat de mogelijkheid zijn van deze lens.
              Robby
              okeeej bedankt ik zal er mij eens op toe leggen
              Nikon D60

Comment

Working...
              X