Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
test reeks
Collapse
X
-
-
Re: test reeks
één heeft wel iets dankzij de verschillende kleurvlakken, maar de compositie kon beter.
Slippers misschien iets meer naar links plaatsen zodat ze vrij komen van het glas.Het kleurige gedoe in het hoekje rechtsboven past niet in het plaatje.
Twee vind ik maar niets.
Derde is best grappig, jammer van de drukke achtergrond.
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtDit is wat ik lees over de blaarmeersen
"Het Sport- en Recreatiepark Blaarmeersen is een groene parel aan de Gentse Watersportbaan."
En wat krijg ik als foto te zien, een lensdop en een glas met slippers.
Robby
ik versta je kretiek hoor je hebt gelijk maar van zo dra ik een grotere lens heb focus ik mijn op de ideen die jij wellicht voor je houdNikon D60
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gio_320 Bekijk berichtGelijk heb je maar om mooi beelden van op het water te maken kom ik niet ver met mijn 18-55mm lens
ik versta je kretiek hoor je hebt gelijk maar van zo dra ik een grotere lens heb focus ik mijn op de ideen die jij wellicht voor je houd
RobbyMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtOok met een kleine lens zijn er mooie beelden te maken. Kijk wat je te voorschijn kunt toveren en wat de mogelijkheid zijn van deze lens.
RobbyNikon D60
Comment
Comment