Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hey iedereen. Dit is mijn eerste post op deze site. Ben al enige tijd aan het rondzwerven hier en heb alle moed samen geraapt en toch eens iets gepost.
Model : nikon D300
F-stop : f/7.1
Iso : 250
Brandpuntafstand : 185mm
leuke foto, zou iets beter geweest zijn (smaken verschillen) als je rekening houdt met de kijkrichting van je onderwerp... geeft een foto net dat tikkeltje meer.
verder die 900 pixels is volgens mij een richtlijn... als jij je foto kleiner leuk vindt dan hou je em zoals ie is!
[Mod] 900 pixels is inderdaad een richtlijn. Maar foto's van dat formaat kijken net even gemakkelijker en maken het mensen die tips willen geven ook gemakkelijker. Op kleine foto's zie je niet altijd of iets helemaal scherp is bv,...
Over de foto zelf, ik vind hem leuk. Maar hou inderdaad rekening met de tip van de kijkruimte die hier reeds gegeven is. De pootjes erbij op had ook leuk geweest.
Comment