Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

paradisio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • paradisio

    Hey iedereen. Dit is mijn eerste post op deze site. Ben al enige tijd aan het rondzwerven hier en heb alle moed samen geraapt en toch eens iets gepost.




    Model : nikon D300
    F-stop : f/7.1
    Iso : 250
    Brandpuntafstand : 185mm
    Last edited by WDL; 10 augustus 2009, 21:01.

  • #2
    Re: paradisio

    mooie uitganspositie voor de foto. mooie natuurlijke kleuren. Ik denk alleen dat de compositie iets beter had gekund. Meer uit het midden.

    Comment


    • #3
      Re: paradisio

      Leuke foto die wat meer contrast kan gebruiken.

      Comment


      • #4
        Re: paradisio

        goeie foto, zou het beestje een beetje meer kijkruimte geven
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: paradisio

          niet alleen meer kijkruimte ook de pootjes er op en iets groter posten(900pix langste zijde)
          mvg Wilfried

          7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

          Comment


          • #6
            Re: paradisio

            leuke foto, zou iets beter geweest zijn (smaken verschillen) als je rekening houdt met de kijkrichting van je onderwerp... geeft een foto net dat tikkeltje meer.

            verder die 900 pixels is volgens mij een richtlijn... als jij je foto kleiner leuk vindt dan hou je em zoals ie is!

            groeten!

            Comment


            • #7
              Re: paradisio

              [Mod] 900 pixels is inderdaad een richtlijn. Maar foto's van dat formaat kijken net even gemakkelijker en maken het mensen die tips willen geven ook gemakkelijker. Op kleine foto's zie je niet altijd of iets helemaal scherp is bv,...

              Over de foto zelf, ik vind hem leuk. Maar hou inderdaad rekening met de tip van de kijkruimte die hier reeds gegeven is. De pootjes erbij op had ook leuk geweest.

              Comment

              Working...
              X