Re: Eenzaam
Dit is gewoon onzin
Waarom zou topicstarter niet eens kunnen proberen wat het effect is van de geleverde opmerkingen op zijn beeld. Dat is mijns inziens nog altijd de beste manier om snel bij te leren - oefening baart tot nader order nog altijd kunst !!
En ja, de gegeven opmerkingen zijn ook voor mij zeker valabel :
Yep, het kader is spuuglelijk en veel te dominant !
Ja, het bloempje was overbelicht !
En ja, het beeld heeft baat bij het rechtzetten !
En yep, die donkere plek achter de bloem (nb de eyecatcher van de plaat) is irriterend en heeft baat bij wat shopwerk !
Dus (wat mij betreft) is de update een flinke verbetering
@Merckx : doe je voordeel met de geleverde kritieken en leer eruit. En ja, als je geen opbouwende kritiek kan vetragen, dan is het misschien best om weg te blijven van fotofora.
Greetz, Kariboe
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine
Bekijk bericht
Waarom zou topicstarter niet eens kunnen proberen wat het effect is van de geleverde opmerkingen op zijn beeld. Dat is mijns inziens nog altijd de beste manier om snel bij te leren - oefening baart tot nader order nog altijd kunst !!
En ja, de gegeven opmerkingen zijn ook voor mij zeker valabel :
Yep, het kader is spuuglelijk en veel te dominant !
Ja, het bloempje was overbelicht !
En ja, het beeld heeft baat bij het rechtzetten !
En yep, die donkere plek achter de bloem (nb de eyecatcher van de plaat) is irriterend en heeft baat bij wat shopwerk !
Dus (wat mij betreft) is de update een flinke verbetering
@Merckx : doe je voordeel met de geleverde kritieken en leer eruit. En ja, als je geen opbouwende kritiek kan vetragen, dan is het misschien best om weg te blijven van fotofora.
Greetz, Kariboe
Comment