Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eenzaam

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eenzaam



    Deze bloem stond eenzaam en alleen op de rand van de haven.
    Door deze eenzaamheid viel ze wel meteen op.
    www.stephoto.be – Nikon D90 * AF-S Nikkor 18-105mm 1:3.5 – 5.6 G-ED * AF-S Nikkor 18-70mm 1:3.5 – 4.5 G ED * AF-Nikkor 75-240 mm 1:4.5 – 5.6 D * Tamron AF-18 – 250 1:3.5 – 6.3 (IF) Macro * - Tamron Macro 90mm 2.8 -Nikon Speedlight SB 600.

  • #2
    Re: Eenzaam

    Rechtzetten, het onderwerp binnen het kader plaatsen, en je hebt een prachtfoto.
    Muggenziftend...Misschien nog ff shoppen aan die bloemknopjes rechts. De donkere plek in de achtergrond een beetje verdoezelen.

    Comment


    • #3
      Re: Eenzaam

      [sarcasm on] Tiens, heb alleen een kader opgemerkt, is er een foto ook te zien dan ?

      Bloem overbelicht, weinig scherp.

      Comment


      • #4
        Re: Eenzaam

        zo'n opvallend kader doet de foto geen deugd.

        Comment


        • #5
          Re: Eenzaam

          FestinaLente heeft het meeste gezegd. Even rechtzetten en wat shoppen. Kader is wel erg opvallend.

          Groeten

          Mipstoo

          Comment


          • #6
            Re: Eenzaam

            Volg Festinalente
            Robby
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

            Comment


            • #7
              Re: Eenzaam



              Ik heb er eens iets anders van gemaakt.
              Zonder kader, wat donkerder, wat scherper enz.
              Laat de reactie's nu maar komen.
              www.stephoto.be – Nikon D90 * AF-S Nikkor 18-105mm 1:3.5 – 5.6 G-ED * AF-S Nikkor 18-70mm 1:3.5 – 4.5 G ED * AF-Nikkor 75-240 mm 1:4.5 – 5.6 D * Tamron AF-18 – 250 1:3.5 – 6.3 (IF) Macro * - Tamron Macro 90mm 2.8 -Nikon Speedlight SB 600.

              Comment


              • #8
                Re: Eenzaam

                Oorspronkelijk geplaatst door Merckx Bekijk bericht


                Ik heb er eens iets anders van gemaakt.
                Zonder kader, wat donkerder, wat scherper enz.
                Laat de reactie's nu maar komen.
                Dat is iets dat je nooit niet mag doen. Je hebt een idee gepost, om dan in het zelfde topic volledig 180 graden te draaien. Je moet er voor gaan, als je er in gelooft.
                Update. 215.875.213.589ste, in zijn soort, afgezaagd thema.
                Robby
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

                Comment


                • #9
                  Re: Eenzaam

                  Je hebt gelijk Robby.
                  Maar als je dan een reactie leest als deze van Zappa, dan begin je wel serieus te twijfelen.
                  Zulke reactie's zorgen er volgens mij soms voor dat mensen met hun foto's wegblijven van BD.
                  Maar...alvast bedankt voor uw reactie
                  www.stephoto.be – Nikon D90 * AF-S Nikkor 18-105mm 1:3.5 – 5.6 G-ED * AF-S Nikkor 18-70mm 1:3.5 – 4.5 G ED * AF-Nikkor 75-240 mm 1:4.5 – 5.6 D * Tamron AF-18 – 250 1:3.5 – 6.3 (IF) Macro * - Tamron Macro 90mm 2.8 -Nikon Speedlight SB 600.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eenzaam

                    Nee de update is niks. Geef mij maar de eerste foto mét kader

                    Comment


                    • #11
                      Re: Eenzaam

                      Toch van mening dat het kader te is maar wel bijdraagt aan het geheel. Zeker met de structuur die je erin verwerkt had. Maar hij is te prominent aanwezig, dus misschien gewoon iets smaller en iets minder contrast in de structuur.

                      Groeten

                      Mipstoo

                      Comment


                      • #12
                        Re: Eenzaam

                        de eerste is prima zo.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Eenzaam

                          Oorspronkelijk geplaatst door Merckx Bekijk bericht
                          Je hebt gelijk Robby.
                          Maar als je dan een reactie leest als deze van Zappa, dan begin je wel serieus te twijfelen.
                          Zulke reactie's zorgen er volgens mij soms voor dat mensen met hun foto's wegblijven van BD.
                          Maar...alvast bedankt voor uw reactie
                          Toch blijf ik bij mijn origineel standpunt, het kader overheerst de foto, en de bloem (die eigenlijk het onderwerp had moeten/kunnen zijn) is overbelicht. Waarom heb je trouwens de belichtingcompensatie + 0.5 gezet ? Ik zie geen reden om weg te blijven met je foto's omdat iemand kritisch is.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Eenzaam

                            Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht
                            Toch van mening dat het kader te is maar wel bijdraagt aan het geheel. Zeker met de structuur die je erin verwerkt had. Maar hij is te prominent aanwezig, dus misschien gewoon iets smaller en iets minder contrast in de structuur.

                            Groeten

                            Mipstoo
                            Ik had ook dat idee, maar gaf eigenlijk gewoon aan dat het onderwerp er binnen zou moeten vallen. Eenzelfde kader, rond het onderwerp, misstaat zeker niet, en draagt zelfs bij. Mocht je foto te klein zijn voor het kader... met dat kader kan je makkelijk in photoshop overal een gelijkaardig stuk aanbreien om achter het kader te zetten. Allez, ik zou zo toch durven foefelen .

                            Comment


                            • #15
                              Re: Eenzaam

                              Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                              Toch blijf ik bij mijn origineel standpunt, het kader overheerst de foto, en de bloem (die eigenlijk het onderwerp had moeten/kunnen zijn) is overbelicht. Waarom heb je trouwens de belichtingcompensatie + 0.5 gezet ? Ik zie geen reden om weg te blijven met je foto's omdat iemand kritisch is.
                              Leg uw twee comments eens naast elkaar en vergelijk zelf eens aan welk comment de TS het meeste heeft.
                              Gebruik ook soms eens een shock effekt zin, om de ogen te laten openen maar probeer daarna toch een onderbouwde uitleg te geven
                              Robby
                              Minder tijd achter de computer
                              Is meer tijd achter de camera

                              Comment

                              Working...
                              X