Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Rechtzetten, het onderwerp binnen het kader plaatsen, en je hebt een prachtfoto. Muggenziftend...Misschien nog ff shoppen aan die bloemknopjes rechts. De donkere plek in de achtergrond een beetje verdoezelen.
Ik heb er eens iets anders van gemaakt.
Zonder kader, wat donkerder, wat scherper enz.
Laat de reactie's nu maar komen.
Dat is iets dat je nooit niet mag doen. Je hebt een idee gepost, om dan in het zelfde topic volledig 180 graden te draaien. Je moet er voor gaan, als je er in gelooft.
Update. 215.875.213.589ste, in zijn soort, afgezaagd thema.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Je hebt gelijk Robby.
Maar als je dan een reactie leest als deze van Zappa, dan begin je wel serieus te twijfelen.
Zulke reactie's zorgen er volgens mij soms voor dat mensen met hun foto's wegblijven van BD.
Maar...alvast bedankt voor uw reactie
Toch van mening dat het kader te is maar wel bijdraagt aan het geheel. Zeker met de structuur die je erin verwerkt had. Maar hij is te prominent aanwezig, dus misschien gewoon iets smaller en iets minder contrast in de structuur.
Je hebt gelijk Robby.
Maar als je dan een reactie leest als deze van Zappa, dan begin je wel serieus te twijfelen.
Zulke reactie's zorgen er volgens mij soms voor dat mensen met hun foto's wegblijven van BD.
Maar...alvast bedankt voor uw reactie
Toch blijf ik bij mijn origineel standpunt, het kader overheerst de foto, en de bloem (die eigenlijk het onderwerp had moeten/kunnen zijn) is overbelicht. Waarom heb je trouwens de belichtingcompensatie + 0.5 gezet ? Ik zie geen reden om weg te blijven met je foto's omdat iemand kritisch is.
Toch van mening dat het kader te is maar wel bijdraagt aan het geheel. Zeker met de structuur die je erin verwerkt had. Maar hij is te prominent aanwezig, dus misschien gewoon iets smaller en iets minder contrast in de structuur.
Groeten
Mipstoo
Ik had ook dat idee, maar gaf eigenlijk gewoon aan dat het onderwerp er binnen zou moeten vallen. Eenzelfde kader, rond het onderwerp, misstaat zeker niet, en draagt zelfs bij. Mocht je foto te klein zijn voor het kader... met dat kader kan je makkelijk in photoshop overal een gelijkaardig stuk aanbreien om achter het kader te zetten. Allez, ik zou zo toch durven foefelen .
Toch blijf ik bij mijn origineel standpunt, het kader overheerst de foto, en de bloem (die eigenlijk het onderwerp had moeten/kunnen zijn) is overbelicht. Waarom heb je trouwens de belichtingcompensatie + 0.5 gezet ? Ik zie geen reden om weg te blijven met je foto's omdat iemand kritisch is.
Leg uw twee comments eens naast elkaar en vergelijk zelf eens aan welk comment de TS het meeste heeft.
Gebruik ook soms eens een shock effekt zin, om de ogen te laten openen maar probeer daarna toch een onderbouwde uitleg te geven
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment