Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een heerlijk toetje!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een heerlijk toetje!

Deze dateert nog van enkele maanden terug toen we naar Technopolis geweest zijn. Vond hem wel leuk, nadat ik hem eerst wat gecropped heb om lelijke schaduwen te verwijderen. Wat vinden jullie? Jani vond het in ieder geval reuze leuk om zo te poseren

Canon Eos1000D+canon EFS 18-55mm+canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS

Re: Een heerlijk toetje!

Dit is een leuk kiekje maar fototechnisch kan er heel wat beter. Maar dat moet met zo'n foto natuurlijk niet, hier tellen het moment en de gevoelens.

Groeten,

Mipstoo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht
      Dit is een leuk kiekje maar fototechnisch kan er heel wat beter. Maar dat moet met zo'n foto natuurlijk niet, hier tellen het moment en de gevoelens.

Groeten,

Mipstoo
      Sluit mij er bij aan, het enigste wat ik jammer vind is dat je niet volledig haar mond kan zien...

Comment

Mond is bedekt he..
        Je moet de volgende keer proberen een foto te plaatsen waar je zeker van bent dat hij toch enigsins aan de standaard eisen voldoet..Zoals je compo bepalen,de uitsnede,lijnenspel,belichting enz enz..En last but not least..Probeer het boeiend te houden.
        Deze foto is er eentje die in de album kan maar eentje waar je zeker de volgende keer een beetje beter over nadenkt en die je later in de fotofun kan plaatsen..
        Je had bvb tegen hem kunne zeggen..Doe je mond eens helemaal wijd open doe op je dood bent of zo...dat was al wat spannender geweest.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
        X