Ik ben een beginnend "hobby-fotograaf" en zou graag wat reacties over mijn foto's weten..
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eerste foto's Nikon D40
Collapse
X
-
-
Re: Eerste foto's Nikon D40
Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk berichtFoto's zijn geslaagd, vind ik althans. Wel nog afmetingen in de gaten houden bij publicatie hier op de site.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bramvda Bekijk berichtdank u voor de reactie, ik zal er de volgende keer rekening mee houden
Comment
-
Knappe eerste fotos.
Maar ik ga niet zeggen dat ze perfect zijn anders heb je er niet veel aan.
Ik nam ook mijn eerste foto´s van een hout stapel, en deze is wel geslaagd. Alleen is dit wel een vrij drukke plaat. Een opname van een paar blokken met schuin licht creert steeds mooi contouren en schaduwen en maakt de plaat minder druk.
De bloem met bij zit wel goed van scherpte maar de kleuren storen me wel wat . Dat is natuurlijk een persoonlijke smaak. Ik denk dat het beter was met wat meer achtergrond of anders even inzomen op het insect.
Goed bezig, groet FlashEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk berichtKunt u de foto's in bovenstaand bericht toch aanpassen aub? Het zou zonde zijn moesten ze achter een linkje verdwijnen. In de "sticky post" in elk forumonderdeel vind u de voorwaarden voor het plaatsen van foto's in dat forumonderdeel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door digipx Bekijk berichtFoto1: kleuren zijn wat oververzadigd waardoor het ietwat minder naturel overkomt. Compo wel goed hoor.
Foto2: technisch prima, mooie textuur.
ik zal er de volgende keer rekening mee houden
Comment
-
Comment
-
-
Die tweede foto is echt de betere. Daarenboven met een D40 getrokken, een onderschat toestel, zeker wat beeldkwaliteit betreft. Ik heb er vele foto's mee getrokken en sommigen ervan afgedukt op a3+ formaat zonder problemen. Mijn beste foto's zijn er mee getrokken. Kijk hier maar naar: http://forum.belgiumdigital.com/f66/...en-267649.html.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Seger Van Saefthinge Bekijk berichtDie tweede foto is echt de betere. Daarenboven met een D40 getrokken, een onderschat toestel, zeker wat beeldkwaliteit betreft. Ik heb er vele foto's mee getrokken en sommigen ervan afgedukt op a3+ formaat zonder problemen. Mijn beste foto's zijn er mee getrokken. Kijk hier maar naar: http://forum.belgiumdigital.com/f66/...en-267649.html.
Comment
Comment