Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste foto's Nikon D40

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste foto's Nikon D40

Ik ben een beginnend "hobby-fotograaf" en zou graag wat reacties over mijn foto's weten..

Last edited by bramvda; 3 augustus 2009, 13:08.

Re: Eerste foto's Nikon D40

ik vind ze alleszins zeer geslaagd

Comment

Foto's zijn geslaagd, vind ik althans. Wel nog afmetingen in de gaten houden bij publicatie hier op de site.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
        Foto's zijn geslaagd, vind ik althans. Wel nog afmetingen in de gaten houden bij publicatie hier op de site.
        dank u voor de reactie, ik zal er de volgende keer rekening mee houden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bramvda Bekijk bericht
          dank u voor de reactie, ik zal er de volgende keer rekening mee houden
          Kunt u de foto's in bovenstaand bericht toch aanpassen aub? Het zou zonde zijn moesten ze achter een linkje verdwijnen. In de "sticky post" in elk forumonderdeel vind u de voorwaarden voor het plaatsen van foto's in dat forumonderdeel.

Comment

Knappe eerste fotos.

Maar ik ga niet zeggen dat ze perfect zijn anders heb je er niet veel aan.

Ik nam ook mijn eerste foto´s van een hout stapel, en deze is wel geslaagd. Alleen is dit wel een vrij drukke plaat. Een opname van een paar blokken met schuin licht creert steeds mooi contouren en schaduwen en maakt de plaat minder druk.

De bloem met bij zit wel goed van scherpte maar de kleuren storen me wel wat . Dat is natuurlijk een persoonlijke smaak. Ik denk dat het beter was met wat meer achtergrond of anders even inzomen op het insect.

Goed bezig, groet Flash
            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
              Kunt u de foto's in bovenstaand bericht toch aanpassen aub? Het zou zonde zijn moesten ze achter een linkje verdwijnen. In de "sticky post" in elk forumonderdeel vind u de voorwaarden voor het plaatsen van foto's in dat forumonderdeel.
              de aanpassing is gebeurd

Comment

Dank u

Comment

Foto1: kleuren zijn wat oververzadigd waardoor het ietwat minder naturel overkomt. Compo wel goed hoor.
                  Foto2: technisch prima, mooie textuur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door digipx Bekijk bericht
                    Foto1: kleuren zijn wat oververzadigd waardoor het ietwat minder naturel overkomt. Compo wel goed hoor.
                    Foto2: technisch prima, mooie textuur.
                    de eerste foto heb ik idd teveel bewerkt met photoshop
                    ik zal er de volgende keer rekening mee houden

Comment

Meer dan een beginner, echt mooi.
                      Groetjes Dimitri Van de Velde

Comment

Die tweede foto is echt de betere. Daarenboven met een D40 getrokken, een onderschat toestel, zeker wat beeldkwaliteit betreft. Ik heb er vele foto's mee getrokken en sommigen ervan afgedukt op a3+ formaat zonder problemen. Mijn beste foto's zijn er mee getrokken. Kijk hier maar naar: http://forum.belgiumdigital.com/f66/...en-267649.html.

Comment

De tweede vind ik echt heel mooi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Seger Van Saefthinge Bekijk bericht
                            Die tweede foto is echt de betere. Daarenboven met een D40 getrokken, een onderschat toestel, zeker wat beeldkwaliteit betreft. Ik heb er vele foto's mee getrokken en sommigen ervan afgedukt op a3+ formaat zonder problemen. Mijn beste foto's zijn er mee getrokken. Kijk hier maar naar: http://forum.belgiumdigital.com/f66/...en-267649.html.
                            het is mijn eerste reflex camera en ik ben er zeer tevrede van.

Comment

Als dit je eerste foto's zijn dan moet ik zeggen op begginners niveau Bijna de perfektie
                              De rest kan je lezen bij Flashplash
                              Robby
                              Minder tijd achter de computer
                              Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
                              X