Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste foto's Nikon D40

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste foto's Nikon D40

Ik ben een beginnend "hobby-fotograaf" en zou graag wat reacties over mijn foto's weten..

Last edited by bramvda; 3 augustus 2009, 13:08.

Re: Eerste foto's Nikon D40

ik vind ze alleszins zeer geslaagd

Comment

Foto's zijn geslaagd, vind ik althans. Wel nog afmetingen in de gaten houden bij publicatie hier op de site.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
        Foto's zijn geslaagd, vind ik althans. Wel nog afmetingen in de gaten houden bij publicatie hier op de site.
        dank u voor de reactie, ik zal er de volgende keer rekening mee houden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bramvda Bekijk bericht
          dank u voor de reactie, ik zal er de volgende keer rekening mee houden
          Kunt u de foto's in bovenstaand bericht toch aanpassen aub? Het zou zonde zijn moesten ze achter een linkje verdwijnen. In de "sticky post" in elk forumonderdeel vind u de voorwaarden voor het plaatsen van foto's in dat forumonderdeel.

Comment

Knappe eerste fotos.

Maar ik ga niet zeggen dat ze perfect zijn anders heb je er niet veel aan.

Ik nam ook mijn eerste foto´s van een hout stapel, en deze is wel geslaagd. Alleen is dit wel een vrij drukke plaat. Een opname van een paar blokken met schuin licht creert steeds mooi contouren en schaduwen en maakt de plaat minder druk.

De bloem met bij zit wel goed van scherpte maar de kleuren storen me wel wat . Dat is natuurlijk een persoonlijke smaak. Ik denk dat het beter was met wat meer achtergrond of anders even inzomen op het insect.

Goed bezig, groet Flash
            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht