Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Maar mag ik erop wijzen dat je tweede foto een tikkeltje te groot is, vandaar de gele balk. Max 900 pixels aan de langste zijde, 901 is te veel , maar vooral max 400kb, hier zit je wel wat over. Kan je deze even aanpassen aub, het zou jammer zijn moest hij achter een linkje verdwijnen.
De eerste is wat mij betreft de beste, het beestje staat er mooi scherp op, al zou de hagedis qua compo wat meer naar rechts-onder mogen.
De tweede staat ook te centraal en zou wel iets lichter mogen.
De eerste foto vind ik schitterend. mooie compo, de lijnen kloppen (diagonaal/recht), prima scherpstelling. Ik vind de tweede versie ervan niet beter.
Tweede foto is een beetje gewoontjes in vergelijking bij de eerste. NIet de interessantste kant van het diertje en ook het standpunt, maken hem een gewone, maar goede registratie.
toch een mooie update van je hagedis
proficiat met je verjaardag vandaag
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment