Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nachtpret in blankenberge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: nachtpret in blankenberge

    @billabug : stond jij niet naast mij foto's te trekken ?
    posten die handel

    grtz

    Comment


    • #17
      Re: nachtpret in blankenberge

      Ik vindt uw fotos van de Belgium Pier zeer mooi.
      Ook van de overbelichting heb ik geen last,ik vindt het dat het er mooi bij past.
      Ik heb een website over Blankenberge waar ik momenteel bezig ben mijn 300 fotos van mijn jaarlijkse vakantie op te plaatsen.
      Wilt u een bezoek nemen aan mijn website? Surf dan eens naar www.bloggen.be/zee waar de fotos in de rechterkolom staan.
      U hoeft wel een beetje naar beneden scrollen.

      Dit is geen reclame,maar ik zou graag weten wat jullie van mijn fotos vinden.
      Reactie en/of andere commentaren zijn altijd welkom in het gastenboek van mijn website of door te mailen via het contactformulier.
      Alvast bedankt!!!

      Comment


      • #18
        Re: nachtpret in blankenberge

        Oorspronkelijk geplaatst door Titske Bekijk bericht
        Ik heb een website over Blankenberge waar ik momenteel bezig ben mijn 300 fotos van mijn jaarlijkse vakantie op te plaatsen.
        Wilt u een bezoek nemen aan mijn website? Surf dan eens naar www.bloggen.be/zee waar de fotos in de rechterkolom staan.
        U hoeft wel een beetje naar beneden scrollen.

        Dit is geen reclame,maar ik zou graag weten wat jullie van mijn fotos vinden.
        Reactie en/of andere commentaren zijn altijd welkom in het gastenboek van mijn website of door te mailen via het contactformulier.
        Alvast bedankt!!!
        Dat is stiekem toch een beetje reclame maken hoor

        Plaats gerust een aantal foto's hier op BD. Dan kunnen we allemaal meegenieten en kunnen mensen hier reacties plaatsen. Dat is uiteindelijk toch de bedoeling van het forum.

        Comment

        Working...
        X