Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nachtpret in blankenberge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nachtpret in blankenberge

    men eerste nachtfoto hij is getrokken in blankenberge aan de pier
    (zoals vele hier wel zullen herkennen )




    dit is degene zonder ster





    of
    mvg
    Last edited by whitte; 4 augustus 2009, 11:58.

  • #2
    Re: nachtpret in blankenberge

    tijd was goed (blauwe uurtje) maar denk je time net effe te lang is geweest.
    het licht van het gebouw op de pier is nu wat overbelicht.
    diafragma om het sterretjeseffect te krijgen goed gekozen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: nachtpret in blankenberge

      72keer bekeken en enkel bouk heeft iets nuttig te zeggen ?

      @bouk :thx ,kga deze week nog eens wat in het donker spelen dan zal ik de sluitertijd een beetje verkorten om het efect dan te zien ...

      mvg

      Comment


      • #4
        Re: nachtpret in blankenberge

        De stervorming vind ik mooi, ook die twee grote lichten die "uitwaaieren" naar boven toe.
        Jammer van die overbelichting van het gebouw, blijven proberen/experimenteren met verschillende instellingen

        Wat mij ook opviel is de witte stip en 3 kleinere rode stipjes in de lucht. Is dit een ster/vuiltjes?

        Je foto staat nog niet zo lang op het forum. Geef mensen een beetje tijd om te kunnen reageren. Het is ook vakantie en niet iedereen is thuis of spendeert veel tijd achter de pc
        Vele van die 72 kijkers zijn ook ongeregistreerde meekijkers, die kunnen geen commentaar geven op je foto.

        Comment


        • #5
          Re: nachtpret in blankenberge

          Iets te lang belicht maar geeft wel een effect of er is een mega discoparty aan de gang
          Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
          www.cromagnonman.be

          Comment


          • #6
            Re: nachtpret in blankenberge

            Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk bericht
            Iets te lang belicht maar geeft wel een effect of er is een mega discoparty aan de gang
            Haha daar dacht ik ook aan, megafuif! Iets overbelicht dus maar goeie poging!

            Comment


            • #7
              Re: nachtpret in blankenberge

              dat wit en rood putje is denk ik een vliegtuig en een ster (het waren eerst 2 lijntjes )

              er was wel een feestje aan de gang hoor vandaar dat er extra veel belichting was .

              thx voor de coment .
              ik vind het altijd spijtig om een foto te posten als die dan verdwijnt in de gaos van het forum zonder dat er dan iemand op heeft gereageerd

              mvg

              Comment


              • #8
                Re: nachtpret in blankenberge

                Oorspronkelijk geplaatst door whitte Bekijk bericht
                ik vind het altijd spijtig om een foto te posten als die dan verdwijnt in de gaos van het forum zonder dat er dan iemand op heeft gereageerd

                Hey Whitte blijven proberen je zit in een van de drukste periodes van het jaar op het forum er zijn een massa posts en nieuwe mensen

                Maar ik wil je toch nog een tip mee geven dit zal je zeker van pas komen lees dit Topic eens het is van Black B@ndit het zal je zeker nog wat helpen

                En een ander tip lees punt 9.9 maar eens

                Groeten

                Joeri
                Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

                Comment


                • #9
                  Re: nachtpret in blankenberge

                  Weeral een goeie poging Whitte...

                  Dat overbelichte stoort mij niet en het tijdstip is perfect gekozen. Als het in Raw getrokken is kun je de overbelichting misschien ietsjepietsje verminderen...

                  Ik zou wel, zoals Sannepoes zei, even de stipjes uit de lucht wegsoepen, die trekken toch een beetje de aandacht

                  Comment


                  • #10
                    Re: nachtpret in blankenberge

                    thx , dit zijn nu eens tips en tricks waar ik iets me ben !



                    grtz

                    Comment


                    • #11
                      Re: nachtpret in blankenberge

                      Zou je de exif gegevens kunnen posten? dan kunnen anderen daar naar kijken en wellicht gerichtere aanwijzingen op geven, Of zoals ik van leren welke exif's welke effecten geeft.

                      Comment


                      • #12
                        Re: nachtpret in blankenberge

                        sluitertijd : 25sec
                        f/10
                        iso 200

                        ik denk dat dit moet kloppen
                        is al een tijdje geleden dat hij getroken is ...

                        Comment


                        • #13
                          Re: nachtpret in blankenberge

                          Oorspronkelijk geplaatst door Patricia-1976 Bekijk bericht
                          Zou je de exif gegevens kunnen posten? dan kunnen anderen daar naar kijken en wellicht gerichtere aanwijzingen op geven, Of zoals ik van leren welke exif's welke effecten geeft.
                          zitten nog in de opname hoor.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: nachtpret in blankenberge

                            klopt daar komt dit ook van ,maar er stond zoveel dus wist niet zeker wat jullie graag weten

                            mvg

                            Comment


                            • #15
                              Re: nachtpret in blankenberge

                              Alles moete wij weten!!!

                              Comment

                              Working...
                              X