Hoe vinden jullie deze? Wat kan ik er aan verbeteren?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Waterlelie
Collapse
X
-
-
Re: Waterlelie
Heel mooi idee.
Compositie OK.
Scherpte mag meer op de bloem of de druppels op de bloem, nu ligt die op de druppels op het groene blad.
De achterste witte bloemblaadjes, binnenkant bloem, kan ik niet onderscheiden. (Als anderen dat wel kunnen, dan ligt het aan mijn scherm)
Mocht dit tafereeltje niet te ver van je thuis zijn, dan zou het zeker de moeite zijn om daar nog wat verder te oefenen.
-
lijkt wel door een raamgetrokken.
heb je de exif nog?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Heb de exif nog ja:
Iso 50
Sluitertijd 1/100
Diafragma F4.0
Dan heb ik via PS2 een stuk uitgesneden, en in mn zoektocht om de foto op een webspace te zetten (uiteindelijk via picasa) kon ik een bewerking doen om enkel de bloem nog scherp te hebben en alles errond 'wazig'. De foto is buiten genomen, onder papaplu... Dus niet achter glas, zoals het mss wel lijkt door die onscherpte.
Nu waar ik een probleem mee heb, ik kan wel manueel scherp stellen, maar het lijkt me dat ik niet precies genoeg kan scherpstellen om de bloem alleen te hebben, of ervoor of erachter, maar net erop, ik weet niet of ik misschien iets mis doe, ofdat het gewoon niet gaat met dit toestel. Het is geen reflex maar een goede bridge camera, (Samsung Pro 815).
Tips zijn altijd welkom!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Assy Bekijk berichtHeb de exif nog ja:
Iso 50
Sluitertijd 1/100
Diafragma F4.0
Dan heb ik via PS2 een stuk uitgesneden, en in mn zoektocht om de foto op een webspace te zetten (uiteindelijk via picasa) kon ik een bewerking doen om enkel de bloem nog scherp te hebben en alles errond 'wazig'. De foto is buiten genomen, onder papaplu... Dus niet achter glas, zoals het mss wel lijkt door die onscherpte.
Nu waar ik een probleem mee heb, ik kan wel manueel scherp stellen, maar het lijkt me dat ik niet precies genoeg kan scherpstellen om de bloem alleen te hebben, of ervoor of erachter, maar net erop, ik weet niet of ik misschien iets mis doe, ofdat het gewoon niet gaat met dit toestel. Het is geen reflex maar een goede bridge camera, (Samsung Pro 815).
Tips zijn altijd welkom!!!
Comment
-
Comment