Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste foto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eerste foto

Heej hierbij post ik mijn eerste foto'tje, kvind hem zelf wel vrij knap.

Grtzz billabug
    Last edited by billabug; 2 augustus 2009, 00:17.

Re: eerste foto

Leuk, vooral die ene trede die ontbreekt.
    Fotografisch is hij niet al te scherp. Onderaan zou ik een beetje wegsnijden en jammer voor die uitgebrande vlek links.

Comment

dit is tenminste origineel, technisch zeker niet perfect maar boeiend genoeg om uit te zien naar andere foto's van jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Seger Van Saefthinge Bekijk bericht
        dit is tenminste origineel, technisch zeker niet perfect maar boeiend genoeg om uit te zien naar andere foto's van jou.
        Dat vind ik er ook van. Eens wat anders dan vlinders en vliegen.

Comment

Welkom op BD!

Jammer van die lichte vlek aan de linkerkant zoals al gezegd is. Misschien even croppen om te zien wat het geeft?
          Ik vind het schaduwspel van de ladder aan de rechterkant wel boeiend. Ik ken de omstandigheden van de foto niet, was er al dan niet mogelijkheid om met het licht te spelen waardoor je een hardere/duidelijker schaduw kon creëren?
          'k Ben benieuwd naar meer!

Oh ja, let even op de grootte van je foto, ze is namelijk te groot. Max 900 pixels aan de langste zijde. Pas hem even aan zodat een moderator hem niet achter een linkje steekt.

Comment

leuke foto seg komt me daar bekend voor

grtz whitte

Comment

Aan iedereen thx voor de reactie's op de foto, de omstandigheden waren als volgt he was een donkere vervallen zolder van huisje dat eigelijk klaar is om in te storten.
              Heb hem is bijgesneden zodat het overbelichte deel wegviel maar vond dan zelf een beetje het "misterie" dat ik beetje in de foto wou meegeven verloren ging.De scherpte is nie goed, zeker een werkpunt maar vind dit moeilijk vooral bij donkere kamers (tips altijd welkom)

Mvg Billabug
              @ whitte das u zolder zeker!

Comment

Working...
              X