Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooi hoor, en ik neem aan, bewust voor sephia gekozen, gezien de kleurrrijke omgeving. 't Is net of hij door een oog komt gekropen. Ik weet niet of het een crop is, maar iets meer onderaan had van mij gemogen.
Idd, bewust voor sepia gegaan. De glijbaan was rood waardoor de kleine volledig rood verkleurde.
Het is inderdaad een crop maar is nogal moeilijk om onderaan meer te krijgen omdat hij dan wat te centraal komt te staan.
Idd, bewust voor sepia gegaan. De glijbaan was rood waardoor de kleine volledig rood verkleurde.
Het is inderdaad een crop maar is nogal moeilijk om onderaan meer te krijgen omdat hij dan wat te centraal komt te staan.
Doe er dan bovenaan wat af, zodat je nog meer het effect van een oog krijgt, en m.i. meer diepte. Bovenaan kan er wat mij betreft nog een halve cm af, maar ik zou zeker die eerste ronding onderaan er volledig opzetten.
Nee 't is niet beter, van mij mag 't stukje bovenaan er terug bij, en mag er nog meer onderaan, als dat nog kan. Je hoeft je desgevallend ook niet aan het 2/3 formaat te houden, en kan eventueel opzij wat croppen. 't Is m.i. helemaal ook niet erg dat je centraal gaat, omdat je hier een kader in een kader maakt. De ogen, het gezichtje blijven bovenaan zitten.
De blik van dit jonge ventje en de sepia omzetting zijn
De compo vind ik mooi, maar als Chris meent dat er een stukje bij moet, dan heeft hij 9 van de 10 keer gelijk.
De compo van Festina vind ik de beste van de 2.
Verder een hele mooie foto. Die van Festina oogt ook wat scherper (origineel niet verscherpt?). Festina, heb je die ook niet ietsje lichter gemaakt?
Persoonlijk ben ik niet voor sepia, maar dat is smaak
En zo zie je weer dat een foto dankzij een andere bewerking/visie toch weer net dat tikkeltje beter kan worden.
Comment